Heb mij sinds enkele weken een Doorbird D202 IP Video Door Station laten installeren , de installateur vroeg mij of ik Telenet had of Belgacom... nadat ik Telenet zij begon hij al ... dat gaat op veel problmeen uitkomen voor u dan . de installateur had bij 1 telenet klant succes die had de zwarte telenet modem nog maar ik dus niet meer Ik heb sinds enkele weken de witte nieuwe modem hij had veel klanten met telenet waar hij telkens paar rare fouten kon vast stellen , en bij Belgacom niet daar was het telkens plug en play ... ik zit verbonden met kabel op mijn modem en deze geeft altijd zeer slechte verbinding , werk via een switch want als ik kabel rechtstreeks aan modem hang lukt het zeker niet ... Heb al via doorbird deze setting gekregen maar . kan mij iemand daar mee helpen ? http://www.doorbird.com/downloads/ports.pdf Werk via een apple devices Hopelijk krijg ik hier leuke meldingen op en mijn verbinding toch optimaal kan laten functioneren werk met Whoppa dus dat zit toch al goed dan mvg Joeri
... Meer weergeven