AnnJ
Freshman Weetjesweter
AnnJ
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
05-11-2020
21:48
|
Lid sinds: 27-02-2017
Datum laatste bezoek: 05-11-2020 21:48
Ranking
Freshman Weetjesweter
02-11-2020
12:23
Sinds een tweetal weken is de kwaliteit van mijn tv steeds verslechtering. Het beeld valt in blokjesuiteen.. Kan dit aan het signaal liggen of is het de tv. Hij is pas een paar jaar oud.
... Meer weergeven
- Tags:
- tv
Labels:
- Labels:
-
beeld
11-02-2020
13:53
3
Ik heb naar telenet gebeld en uiteindelijk bleek de oplossing domweg de stekker van de tv zelf even uittrekken. In elk geval bedankt voor alle hulp. Ann
... Meer weergeven
11-02-2020
10:49
Het gaat inderdaad enkel over de internetverbinding van de tv. De tv zelf werkt prima, ook de digibox. en internet is verder geen probleem. Maar welke kabel waar? is dat de kabel die van de modem naar de digibox loopt? En waar in de tv moet die dan in? Ben niet zo'n techneut.
... Meer weergeven
11-02-2020
09:47
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met een rechtstreekse verbinding naar de decoder?
... Meer weergeven
10-02-2020
19:58
De internetverbinding van mijn tv werkt niet meer. De eerste keer hielp het om de modem herop te starten maar nu niet meer. De ándere toestellen in dezelfde ruimte werken wel. En ik heb al een wifiversterker. Het enige nieuwe is dat we sinds een paar weken Netflix hebben en dus meer gebruik maken van de wifi verbinding van de tv.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
WiFi valt weg
07-03-2017
08:42
Ik heb de tv nog geen maand. Kan dat zo snel al nodig zijn? Want echt, bij de eerste installatie ging het allemaal vanzelf. Geen enkel probleem om te connecteren.
... Meer weergeven
06-03-2017
09:24
Ik heb dit geprobeerd maar het werkt niet.
... Meer weergeven
03-03-2017
14:25
Ik kan zelf een IP ingeven maar het staat ook al ingevuld. Ik ben zeker van mijn paswoord. Ik heb immers bij de initiële installatie van mijn tv geen enkel probleem gehad om hem op mijn netwerk aan te sluiten.
... Meer weergeven
28-02-2017
10:14
Mijn laptop
... Meer weergeven
27-02-2017
13:17
Samsung en via Wifi. Hij geeft verschillende foutmeldingen. Enerzijds dat hij geen netwerk vindt. Als ik dan probeer met IP adres ophalen staat er een 0 achter Gateway. Router helemaal afzetten heeft ook niet geholpen. Ik vind het vreemd dat het bij de initiële installatie van de tv geen problem was en nu ineens wel terwijl er niets veranderd is.
... Meer weergeven
27-02-2017
10:57
Ik heb een paar weken geleden een smart tv gekocht. Hem aansluiten op mijn netwerk ging probleemloos. Maar vorige week viel de aansluiting weg en sindsdien raak ik niet meer aangesloten. Ik heb al geprobeerd met het paswoord opnieuw ingeven, met het IP adres opnieuw ingeven. Ik heb geen idee waarom het uitgevallen is en ik weet ook niet wat ik nu moet doen.
... Meer weergeven
Berichten die AnnJ geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 11-02-2020 13:53 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3748 | 11-02-2020 13:53 |