Debra
Professional Beetjesweter
Debra
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-12-2024
17:28
|
Lid sinds: 25-09-2017
Datum laatste bezoek: 20-12-2024 17:28
Ranking
Professional Beetjesweter
12-10-2017
08:06
Ja, wij hebben alles van Telenet. Het internet op de tv werkt zie ik bij de instellingen. Ook kan ik nog steeds Netflix kijken
... Meer weergeven
11-10-2017
22:04
Nee, werkt ook niet. Ik heb geen enkel zender. Ook niet analoog en ook geen ongecodeerde zenders. Zendernamen staan vermeld, maar dat is ook alles
... Meer weergeven
11-10-2017
20:42
Hey iedereen. Ik heb nu een aantal weken tv met een kaartje. Na wat problemen met de installatie wat oogelost werd door een technieker, werkte dit super. Beeld was heel zuiver, etc Echter nu, na een aantal weken, heb ik plots niets beeld meer op de zender. Tv vraagt steeds netwer ID (waar ik 22 ingeef voor Vlaanderen) en deze beweert dan weer dat ik een verkeerd nummer ingeef. Ik heb vervolgens een “digital reception test’ uitgevoerd op mijn tv en deze geeft dat ik geen ontvangst heb. Heb al gecontroleerd of de coax kabel goed zit, wat het geval is, zonder resultaat. Weet iemand hoe het kan dat ik plots geen digital ontvangst blijk te hebben terwijl dit voorheen perfect was? iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
... Meer weergeven
04-10-2017
09:40
2
technieker is ondertussen langsgeweest. Hij heeft zowel de kaart als de sleuf (pinnen) wat proberen proper te maken en opnieuw ingestoken. Dit werkte wel. Blijkbaar waren ook de barcodes niet correct gescand dus had daarna ook nooit gewerkt Nu werkt het prima. Vraagt wel telkens als ik tv aanzet de netwerk id. Ook als ik deze niet ingeef werkt het wel perfect
... Meer weergeven
26-09-2017
14:05
Dit heb ik allemaal al geprobeerd. Ik heb ondertussen ook al naar de helpdesk gebeld. Ik ben de CI+module en het kaartje mogen gaan ruilen om te kijken of dit de oorzaak was, maar zonder succes. Ze gaan morgen een technieker sturen (wat me €25) kost, dus als ik het op een andere manier opgelost krijg 😉
... Meer weergeven
26-09-2017
09:25
Hallo iedereen, Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een nieuwe Philips 43PUS6262/12 tv. Aangezien deze bovenstaat wilde ik hiermee werken met de CI+module. Heb deze dan ook bij telenet aangekocht. Volgens de site is de tv compatibel en ik heb zelf gecontroleerd of de tv de laatste versie van software heeft en ook dit is het geval. Ik heb al de stappen correct gevolgd; Dus begonnen van de fabrieksinstellingen, zenders gezocht en gevonden en vervolgens de CI+module ingevoerd. Echter krijg ik de melding dat de CI+module niet correct lijkt ingevoerd (hoewel deze wel juist zit) Weet iemand waar dit aan kan liggen of hoe ik dit kan oplossen? Als ik de oplossing hier niet krijg ga ik de helpdesk van Telenet bellen
... Meer weergeven
Berichten die Debra geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 04-10-2017 09:40 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
20919 | 04-10-2017 09:40 |