Ik heb sinds 2 dagen een Apple Watch ultra gekocht met het gedacht om vaak de Esim functie ook te gebruiken. Nu als ik mn mobiele data wil instellen is deze optie greyed out in de Watch app. Heb al enkele gepsrekken gehad met telenet. Eerst wisten ze me te vertellen dat het een interne fout was dat wifi calling niet aan stond. Dit hebben ze dan weten recht te zetten en het gemeld bij me. Hierna heb ik mn telefoon (iphone 8 plus) een laten restarten, nog steeds greyed out. Hierna heb ik terug gebeld, dan wisten ze me te vertellen dat het probleem bij apple ligt. Die geven gewoon overal groen licht alles gecontroleerd en het zou moeten werken. Ik heb dan terug contact opgenomen met de klantenservice van Telenet en nu heb ik terug een loopende ticket met dat ze het gaan onderzoeken. Heeft er hier iemand een idee wat er mis kan zijn? Beide toestellen zijn up to date en heb zelf een OneUp abo. Netwerk instellingen op iphone zijn al een gereset geweest. Telenet versie is 53.0 Alvast bedankt!
... Meer weergeven