on4ckt
Professional Beetjesweter
on4ckt
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-03-2021
17:41
|
Lid sinds: 05-01-2018
Datum laatste bezoek: 19-03-2021 17:41
Ranking
Professional Beetjesweter
19-03-2021
16:41
6
Heb net dezelfde mail gekregen. Heb hier juist een tevredenheids enquête ingevuld op hun vraah. Zie hieronder mijn melding: Telenet beweert mee te gaan met de tijd, doch met het afschaffen van Triiing app doen ze dit juist niet. Ze beweren dat Whatsapp Facebook messenger enz... hetzelfde doet als hun Triiing app. Dit is dus niet zo. Hun triiing app was voor mij een verlengde van mijn vaste lijn die ik overal kon meenemen om te bellen via WIFI. Ik betaal in mijn abonnement voor mijn vaste lijn, en deze kon ik gebruiken via WIFI. Nu moet ik via WIFI bellen via mijn GSM een andere telecom operator en moet ik nog eens gaan betalen voor mijn gesprekken omdat ik dit niet meer kan via mijn vaste lijn als ik niet thuis ben. Dat noemen ze bij Telenet met hun tijd meegaan.....
... Meer weergeven
18-03-2021
17:03
4
Ik deel volledig jullie mening. Ik zal het ook heel hard missen. En er komt niets gelijkwaardigs voor in de plaats. Ik gebruikte dit als ik op reis was om te kunnen bellen vanuit mijn hotel, net zoals ik van thuis uit belde met mijn vaste lijn. Je kon via deze app als het ware je vaste lijn van thuis overal meenemen. Ik vind dit een achteruitgang van de diensten van Telenet, dit in tegenstelling met wat ze zelf zeggen "Telenet evolueert mee met haar klanten en zet daarom de Triiing-app stop"
... Meer weergeven
05-01-2018
17:31
Ja klopt. Had ook al een mail gestuurd naar de technische dienst, maar zie hieronder het antwoord. Hartelijk dank voor uw bericht. U had een vraag over een poort die dient open te staan. Wij hebben dit voor u nagekeken. Wij blokkeren basis poorten voor de veiligheid. Deze kunnen niet worden open gezet. Wanneer u dit toch wenst te doen kan u dit door “port forwarding” te doen. Echter geven wij hier geen ondersteuning op en is dit op eigen verantwoordelijkheid. Instellingen kunnen steeds gewijzigd worden via mijn.telenet.be. Wanneer u hier verder vragen op heeft raden wij contact op te nemen met een it specialist of u kan uw vraag stellen via netweters.be. Dit is een forum waar telenet klanten elkaar helpen met telenet en niet telenet gerelateerde zaken. Wij hopen u hier voldoende info mee te hebben kunnen geven.
... Meer weergeven
05-01-2018
17:26
Kan de poort momenteel niet aanpassen. krijg via mijn browser geen toegang tot item.
... Meer weergeven
05-01-2018
16:19
Hallo de port forwarding staat op beide, maar zal het eens testen met die enkel op TCP te zetten. Ik hou u wel op de hoogte.
... Meer weergeven
05-01-2018
12:33
Ik heb een applicatie waarvoor poort 80 dient open te staan. Ik heb in de portforwarding in de router poort 80 geforward naar een LAN IP adres. Als ik via LAN de applicatie tracht te bereiken werkt dit zonder problemen. Wanneer ik echter via WAN (internet) tracht in te loggen werkt het niet. Ik heb reeds contact opgenomen met Telenet zelf maar deze helpen me niet direct verder. Wie heeft dit probleem ook reeds ervaren, en kan me hierbij helpen. Nog even dit ik tracht de applicatie te bereiken via HTTP poort 80.
Graag info. Mijn mail adres is xxx@telenet.be.
... Meer weergeven
- Tags:
- port forwarding
Berichten die on4ckt geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
6 | 19-03-2021 16:41 | |
4 | 18-03-2021 17:03 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig