Beste netweters, Er is blijkbaar maar één mogelijkheid, bellen met technische dienst (in mijn geval wel business) en hun vertellen dat er nu wel degelijk iets moet gebeuren. Zelf heb ik het kort gehouden na het 3de telefoontje, "een nieuwe modem graag want het probleem geraakt na x aantal weken niet opgelost, ik moet beveiligingscamera's, deurbel, NAS, ... kunnen forwarden". Na een aantal dagen nieuwe modem ontvangen, naar "Mijn telenet/modem/geavanceerde instellingen, de poorten die reeds geconfigureerd/forward waren staan nog steeds in de configuratie, raar ... , maar ik geraak tenminste terug in de geavanceerde instellingen. Nu als ik een andere port wil toevoegen om te forwarden is er nergens een knop om te saven/opslaan/... Dus iedere nieuwe port forward die ik wil doen (verschillende malen geprobeerd) verschijnt er nergens een knop waar ik kan saven, met andere woorden na een refresh van de geavanceerde pagina is de port terug verdwenen. Bij het volgende stel ik mij ook vragen, dus ik vraag die nieuwe modem (oude minder dan 2j en werkt niet zoals het moet) of Telenet hiervoor € 49.59 kan aan rekenen? Of wordt dit in mindering gebracht als ik de oude modem binnen breng? (en waar is de service trouwens? waar een klant die iets huurt achter alles zelf aan moet hollen?? voor een business klant vrij moeilijk hoor, want de Telenet punten hebben nagenoeg dezelfde openingsuren als mijn zaak (aan de deur voor mijn klanten hangt dan een briefje "wachten aub, ik ben efkes de modem gaan binnen doen". Echt waar Telenet, zullen we even de rekening maken na 25j klant? Wat ik aan jullie gespendeerd heb en de service die ik in die 25j nodig heb gehad. Een klant die in mijn zaak een laptop gekocht heeft krijgt na 8j nog altijd een gratis service voor kleinigheden.
... Meer weergeven