Comparts
Freshman Beetjesweter
Comparts
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
11-01-2024
10:16
|
Lid sinds: 08-02-2018
Datum laatste bezoek: 11-01-2024 10:16
Ranking
Freshman Beetjesweter
15-12-2023
22:55
Beste netweters, Er is blijkbaar maar één mogelijkheid, bellen met technische dienst (in mijn geval wel business) en hun vertellen dat er nu wel degelijk iets moet gebeuren. Zelf heb ik het kort gehouden na het 3de telefoontje, "een nieuwe modem graag want het probleem geraakt na x aantal weken niet opgelost, ik moet beveiligingscamera's, deurbel, NAS, ... kunnen forwarden". Na een aantal dagen nieuwe modem ontvangen, naar "Mijn telenet/modem/geavanceerde instellingen, de poorten die reeds geconfigureerd/forward waren staan nog steeds in de configuratie, raar ... , maar ik geraak tenminste terug in de geavanceerde instellingen. Nu als ik een andere port wil toevoegen om te forwarden is er nergens een knop om te saven/opslaan/... Dus iedere nieuwe port forward die ik wil doen (verschillende malen geprobeerd) verschijnt er nergens een knop waar ik kan saven, met andere woorden na een refresh van de geavanceerde pagina is de port terug verdwenen. Bij het volgende stel ik mij ook vragen, dus ik vraag die nieuwe modem (oude minder dan 2j en werkt niet zoals het moet) of Telenet hiervoor € 49.59 kan aan rekenen? Of wordt dit in mindering gebracht als ik de oude modem binnen breng? (en waar is de service trouwens? waar een klant die iets huurt achter alles zelf aan moet hollen?? voor een business klant vrij moeilijk hoor, want de Telenet punten hebben nagenoeg dezelfde openingsuren als mijn zaak (aan de deur voor mijn klanten hangt dan een briefje "wachten aub, ik ben efkes de modem gaan binnen doen". Echt waar Telenet, zullen we even de rekening maken na 25j klant? Wat ik aan jullie gespendeerd heb en de service die ik in die 25j nodig heb gehad. Een klant die in mijn zaak een laptop gekocht heeft krijgt na 8j nog altijd een gratis service voor kleinigheden.
... Meer weergeven
07-12-2023
14:41
Al een tijdje hetzelfde probleem. "Tech.business" gecontacteerd (ze zijn op de hoogte en zouden er mee bezig zijn 🤔, alhoewel er sommige aan de telefoon geen flauw benul hebben over wat je het hebt 🙄 ) Port forwarding lijkt een probleem te zijn. De geavanceerde instellingen van de modem (eurodocsis 3.0) zijn niet meer bereikbaar, wordt stilletjes aan dringend, beveiligingscamera's, deurbel, kleine game server, NAS ... dienen geconfigureerd te worden. In het algemeen wat ik over deze error (ng.ocapi.503-OCAPI-ERR-OCGE500-errorfield) lees is zowat iedereen die met port fowarding bezig is. Misschien wordt het tijd om het fibernetwerk (prox.... 😉 ) eens te bekijken na meer dan 25j Telenet klant te zijn.
... Meer weergeven
16-06-2019
22:10
Ik kreeg onlangs per briefwisseling dat een domiciliëring niet zou uitgevoerd zijn, even de rekening na gekeken, wat blijkt, de domiciliëring van in de briefwisseling is wel degelijk uitgevoerd op de juiste datum. In de briefwisseling zouden ze me ook nog 10€ aanrekenen als herinnering, wtf? Ik kan de bank niet controleren hoor, trouwens is het niet verboden voor telecomoperatoren om bij een 1ste herinnering kosten aan te rekenen? Als er ergens iets misloopt bij Telenet of de bank kan je toch de klanten er niet voor aanrekenen? Telenet logica wss.
Wie heeft ook zoiets voor gehad?
... Meer weergeven
08-02-2018
23:37
Bvb dit >>> WK 2018 Dus de 4k digi.... zullen ter beschikking zijn "na" het WK
... Meer weergeven