Nu het zijn geen simpele tijden met deze hele situatie maar ik heb een nieuwe modem nodig en meer snelheid. Voor werk gerelateerde redenen. Ik heb het ook over hun officiële consumenten hulpdiensten. Dit is de zoveelste keer dat niks kunnen doen of moeten doorverwijzen enzovoort.
Situatie: Men huidig 300 Mbit verbinding gaat traag 172 Mbit via zo een theoretisch speedtestje
Dus meld dit even aan Telenet ondertussen zijn er 2 weken verstreken en heb zelf wat opgezocht.
En kan men huidig model men 300 Mbit verbinding niet eens aan (maar deze staat nog altijd niet op de lijst van verouderde modellen) waar je constant naar word ge redirect op hun site
Ik had ondertussen wel zo een gigaboost optie geactiveerd ... bij mijn weten kan elk huis tuin en keuken model van routers sinds 2012 simpel gigabit routeren. Dus nog wat agressiever beginnen bellen en berichten sturen via hun sociale media en kreeg het antwoord dat dit momenteel niet gaat in deze tijden. Dit was weer zo een typisch te verwachten antwoord ...
Ik zit zelf meer in de Business/Enterprise zijde van IT moest dit nu men antwoord zijn we zouden nogal klanten verliezen. Ik word nu geforceerd vanuit huis te werken en mission critical dingen te doen. Dus daar ging ik het niet bij laten. Het heeft 1 Mailtje naar een echt Business Telenet center (Die hun eigen deployment doen van netwerk hardware zoal pfSence en10 Gbit switches etc. ) en 2 uur later had ik antwoord dat ik er morgen om mag komen en ze geven me hun zwaarste modem only model gaan dit op mijn account registeren en mijn probleem is opgelost. En zij hebben weer fantastische reclame voor hun bedrijf gemaakt. Ik wou dit gewoon eens delen omdat dit al de zoveelste keer is dat ik problemen heb met hun consumer line eerste ranks hulp dat het de naam eerste rank niet waardig is zelf. Maar ze dit met hun monopolie positie kunnen verantwoorden tegen over de gewone consument.
... Meer weergeven