Ypsilon
Freshman Weetjesweter
Ypsilon
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
05-12-2024
09:45
|
Lid sinds: 04-10-2018
Datum laatste bezoek: 05-12-2024 09:45
Ranking
Freshman Weetjesweter
22-09-2020
23:54
Ik heb net hetzelfde probleem (ook nieuwe TV Box) bij pauzeren tijdens live geen beeld en geluid meer. Scherm is groen of grijs. Veel opnames mislukken en wanneer je ze wil bekijken is het scherm eveneens groen of grijs zonder audio. Herstart TV Box haalt niks uit.
... Meer weergeven
05-05-2019
18:59
Ik heb gebeld met Telenet mijn Play/Play More loopt ook nog steeds. Ze hebben me meegedeeld dat het automatisch zal worden gestopt bij testers. Dit zou echter pas op 28 mei zijn en niet zoals eerder gemeld op 3 mei.
... Meer weergeven
30-04-2019
19:34
1
Laten we eerlijk zijn we betalen voor de Telenet diensten flink veel geld. Als je nog een pakket neemt met Play of Play More (die laatste is zelfs schandalig veel te duur) zelfs het duurste film/serie pakket van Europa. Dan mogen we toch op zijn minst een fantastische beeldkwaliteit verwachten. Die is met de nieuwe TV Box fel achteruit gegaan. Zeker bij opvragingen in de TV-theek.
... Meer weergeven
25-04-2019
17:16
Ik zal eens proberen met terug te keren naar fabrieksinstellingen.
... Meer weergeven
25-04-2019
11:54
Bij mij gaat het over Gert Late Night, De Mol en Undercover. De Box begint te bufferen rechtsboven het scherm en dan valt de opname niet meer te bekijken. Elke dag bij het opstarten van de Box krijg ik een zwart scherm enkel een herstart verhelpt dit probleem. Voor de 4.15 update had ik deze problemen allemaal niet. Een probleem wat wel achter de rug is, is wanneer ik overschakel naar een ander HDMI kanaal (bv. Apple TV) dan “overheerst” de Box niet meer.
... Meer weergeven
24-04-2019
21:28
Ik heb dit probleem ook! Ik krijg ook foutmeldingen en kan sommige opnames niet bekijken. Krijg foutmelding CS2217 of CS2218
... Meer weergeven
17-04-2019
23:01
Ook ik heb sinds de update naar 4.15 al 4 dagen constant problemen en foutmeldingen. De afgelopen dagen steeds problemen met de TV-theek (al 3 dagen) ook opnames bekijken en terugkijk TV werkt al enkele dagen niet zoals het moet. Ook Netflix bekijken lukt 50% van de tijd niet. De problemen zijn begonnen na de nieuwe update.
... Meer weergeven
05-03-2019
22:12
Sinds de update naar versie 4.14 bij het opstarten van TV Box krijg ik steeds de melding geen internet. Enkel na volledig uitschakelen (achteraan) werkt de Box opnieuw.
... Meer weergeven
13-02-2019
18:41
Lijkt inderdaad veel, maar wanneer je Netflix of Amazon bekijkt in 4K/Ultra HD verbruik je zo’n 7GB per uur. Met een gezin met 4 die streamen en daarbovenop nog online gamen vliegen de gigabites erdoor. Onlangs werd een game gedownload van 49GB. Tijdens het telewerken moet ik dikwijls bestanden verplaatsen op de server, ook dit loopt op tot soms 10GB per werkdag. We zitten dan ook steeds vaker akelig dicht bij de FUP van 750GB.
... Meer weergeven
17-12-2018
18:40
2
Ik ben al meer dan 15 jaar Telenet klant. Over het algemeen ben ik tevreden van de Telenet diensten. Ik ben ook van plan op klant te blijven, tenzij hun prijzen in de toekomst opnieuw zouden stijgen. Voor alle diensten is voor mij het plafond 125 euro per maand het maximum want ik wil betalen. Ik ben één van de gelukkige die de nieuwe TV Box mag testen. Sinds ik ook in 4K stream zowel via de nieuwe TV Box als met de Apple TV 4K begint de fair use policy van Telenet wel echt nipt te worden binnen ons gezin. De afgelopen maand hadden we een dataverbruik van 739GB en deze maand nog 2 weken te gaan al 431GB. Het is dringend tijd dat Telenet hun FUP aanpast aan de behoefte van de klant. Men heeft dit recent ook gedaan door de mobiele data te verhogen. Ben ik de enige die steeds dichter bij de fair use grens botst?
... Meer weergeven
- Tags:
- fair use policy
- fup
Labels:
- Labels:
-
modem
-
WiFi bereik
03-12-2018
14:03
Hallo iedereen en Hallo @Suzy de nieuwe TV-Box staat hier ongeveer 2 maanden. Sommige problemen zijn voor mij persoonlijk voorbij. Ik kan nu 4K selecteren voorheen was dit niet mogelijk. De oplossing hiervoor was de HDMI kabel in poort 4 stoppen. Sindsdien kan ik 4K selecteren dit kan zowel voor LG als Samsung TV’s. De laatste 10 dagen werkt de TV Box wel wispelturig. Ik krijg steeds vaker CS foutmeldingen, kan Netflix niet opstarten of kan geen TV kijken. De laatste dagen (sinds vrijdag) moet ik dagelijks de TV Box terugzetten naar fabrieksinstellingen om hem terug aan de praat te krijgen. Zondagavond besloot ik een episode van Vikings te bekijken (seizoen 5 aflevering 11) de beeldkwaliteit had meer weg van een VHS videocassette , het was even terug naar de jaren ‘80... heeft dit misschien iets te maken met de servers in Nederland? Ook de opgenomen programma’s zijn nogal rommelig. Het is niet echt overzichtelijk. Ook hier gaat het steeds minder goed en krijg ik steeds vaker een CS foutmelding. Mijn tevredenheid over de nieuwe Box moet ik dan ook herzien van een 9/10 naar 6/10 vandaag. Met sympathieke groeten!
... Meer weergeven
12-11-2018
10:59
1
Ja hoor @Suzy ik heb een abonnement met 4K inbegrepen. Op mijn geïnstalleerde app van Samsung zelf kan ik wel Netflix 4K bekijken.
... Meer weergeven
11-11-2018
20:39
@Theo2 En @Ex-Netweter mijn TV staat automatisch ingesteld op 4K (poort HDMI op UHD Color) want ik kan wel 4K (2160p) bekijken in de YouTube app op de TV-Box. Het lukt bv. niet op de Netflix app in de TV-Box. Maar wel op de app geïnstalleerd op de TV zelf. Heb op advies van @Suzy mijn TV teruggezet op fabrieksinstellingen en dit ook gedaan met de TV-Box. Ook veranderen van HDMI kabel en poort helpt niet om de 4K beeldkeuze te kunnen selecteren. Ik heb ondertussen de technische dienst opgebeld om het probleem te melden.
... Meer weergeven
08-11-2018
12:43
Omdat ik geen 4K kan selecteren kan ik ook geen 4K bekijken op de Netflix app op de TV Box. Ik zag op Twitter dat een andere testpersoon dit wel kon. Ik weet dat er nog geen TV zenders zijn in 4K maar blijkbaar is er toch een bug dat sommige testpersonen wel 4K kunnen selecteren en andere op automatisch of maximaal 1080p
... Meer weergeven
07-11-2018
15:17
Ik ben testpersoon van de nieuwe TV Box bij de beeldinstellingen kan ik geen 4K selecteren terwijl ik wel een 4K UHD TV heb (Samsung UE65HU8500) ik kan maximaal 1080p of automatisch selecteren. Op mijn app binnen de TV zelf kan ik wel 4K bekijken (zowel op YouTube als Netflix). Ik heb mijn TV-Box al laten heropstarten naar fabrieksinstellingen en het HDMI kanaal gewijzigd maar niks lijkt te helpen.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
beeld
-
instellingen
-
Netflix
-
YouTube
Berichten die Ypsilon geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
3 |
door
Ex-Netweter
|
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 17-12-2018 18:40 | |
1 | 30-04-2019 19:34 | |
1 | 12-11-2018 10:59 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig