Het is gelukt om een persoonlijke login te maken. Maar dat is ook het enige dat gelukt is. Als je daarmee inlogt kan je niks zien. Via "MyTelenet" (linker zijbalk) kom je op de volgende pagina terecht https://www2.telenet.be/residential/nl/mytelenet en krijg je volgende melding "Er ging iets mis. We konden jouw gegevens niet ophalen.Probeer opnieuw" Via "Mijn Producten" (linker zijbalk) kom je op een pagina met 2 tabs ( Overzicht en Mobiel ) op de "Overzicht" tab , krijg ik 3 opties : 1) Producten en opties - Als ik daarop klik krijg ik een pagina waarop staat "Beheer je producten", maar verder is de pagina blanco 2) Je afspraken 3) Telenet Mailbox - die heeft ze nog niet, althans niet in dat account Op de tab "Mobiel", 4 opties : 1) Blokkeer specifiek verbruik - Daar moet ik (onlogisch) op klikken om op een pagina te komen met als titel Je Mobiele Nummers met als leuke melding "Je hebt geen actieve mobiele lijnen." (wel raar want ze heeft die simkaart al zeker 1 jaar of langer) en met volgende opties en meldingen als ik erop klik : Verbruik - Je hebt geen actieve mobiele lijnen. Details verbruik - Je hebt geen actieve mobiele lijnen. Oproepblokkering - Je hebt geen actieve mobiele lijnen. Verbruikslimieten - Je hebt geen actieve mobiele lijnen. Verbruiksmeldingen - Je hebt geen actieve mobiele lijnen. Telenet Pay - Je hebt geen mobiele lijnen. 2) Stel verbruikslimieten in - geeft dezelfde pagina weer met voorgaande opties 3) Stel verbruiksmeldingen in - geeft dezelfde pagina weer met voorgaande opties 4) Bekijk en beheer je Telenet Pay - geeft dezelfde pagina weer met voorgaande opties Via "Betaling" (linker zijbalk) kom je op een pagina met 2 opties 1) "Overzicht" - Met weer een leuke melding "Meld je aan met de juiste aanmeldgegevens om deze informatie te bekijken." 2) "Instellingen" - zelfde melding "Meld je aan met de juiste aanmeldgegevens om deze informatie te bekijken." Tenslotte is er "Profiel" (linker zijbalk) met Persoonlijke gegevens - Naam en Voornaam Login - het email adres dat ik gebruikt heb (gmail) Contactnummer - (haar gsm nr) Rol - Gebruiker ( waarom ? ) Telenet-nummer - Er zijn geen mobiele nummers gekoppeld. Simkaarten beheren - Dan krijg je weer een leuke blanco pagina, genaamd "Je Simkaarten" Telenet-mailbox - Er is geen mailbox gekoppeld. Als laatste nog deze opties : Profielinstellingen Wachtwoord aanpassen Je actieve sessies Login (e-mailadres) wijzigen Privacyinstellingen beheren Profiel verwijderen Tja, tot daar dan mijn poging om haar verbruik te kunnen nazien. Er moet worden gezegd, dat ze momenteel nog niks heeft verbruikt van belminuten of sms'en. Maar dat zou op zich niks mogen uitmaken. Dat er geen actieve mobiele lijn is, dat vind ik vreemd, daar ze al meer dan een jaar ermee aan het bellen is en ook al rekeningen heeft betaald. De emails van haar te betalen rekening krijgt ze trouwens op een mailbox van mijn account. Mvg, Gatekeeper
... Meer weergeven