Cuchulain
Freshman Beetjesweter
Cuchulain
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
07-10-2024
17:00
|
Lid sinds: 08-02-2019
Datum laatste bezoek: 07-10-2024 17:00
Ranking
Freshman Beetjesweter
07-10-2024
15:45
In april ll. kregen wij van telenet felicitatie's met onze nieuwe dienst. nl. een abonnement voor digitale tv. Mijn vrouw belde onmiddellijk om dit te annuleren want we hebben al jaren lang een abonnement voor digitale tv. De mail zou volgens de helpdesk per ongeluk bij ons zijn aangekomen, en "waarschijnlijk" voor iemand anders bestemd zijn geweest. Wij betalen digitale tv 12 mand vooruit, dus dat is van 16 mei geloof ik tot 15 mei. Later kregen wij een terugbetaling van tien of elf maand van dit abonnement "for no reason" . Wij hebben niet ons eigen abonnement opgezegd. Maar mogelijk is het gesprek van april ll. verkeerd begrepen geweest en dacht de helpdesk dat mijn vrouw gebeld heeft voor annulatie van ons eigen tv abonnement.
Maar, en nu komt de kat op de koord. Plots betalen wij maandelijs ons tv abonnement, wat veel duurder is. En dat zou kunnen gaan over de nieuwe dienst die wij nooit hebben aangevraagd. nl die dienst waarvoor wij zonder van iets op de hoogte te zijn felicitatie's mochten ontvangen zijnde een abonnement voor digitale tv.
Dus samengevat
1: In april krijgen wij gelukwensen voor onze nieuwe dienst, wij weten nergens van dus dit zou volgens een medewerkster van de technische dienst iets zijn voor. 2: 27 JUNI werd zonder ons medeweten een refund gedaan van ons eigen abonnement dat ik pas eind mei heb betaald. Een refund waarvan wij geen enkel idee hebben waar die vandaan komt. 3: Tegelijk werd een nieuw abonnement geactiveerd met maandelijkse betaling wat een stuk duurder is en waarvan ik niet op de hoogte ben. Is de dienst fraude bezig met de zaak?
Hoe komt het dat ik na mijn melding, nu 4 maand terug nog steeds niet ben terug gebeld. De eerste vrouw bij de helpdesk zou me doorverbinden toen en in plaats van een andere medewerker aan de lijn werd de verbindingg verbroken !!!!!!!!!!!!!!!!!! Toen ik terug belde en na opnieuw de wachtmuziek kreeg ik een andere vrouw aan de lijn. Zij beloofde mij al 4 maand terug om ons terug te bellen. Nu wil ik herstel van mijn onterecht opgezegde abonnement. Een terugbetaling van het te veel betaalde bedrag via de maandelijkse aflossing. En bij wijze van excuses gratis digitale tv tot 15 mei 2025.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Nieuw abo en opzeg oud abo zonder mijn medeweten.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
kabel-tv
07-10-2024
15:14
Enkele maanden terug heb ik dit ook ervaren, en inderdaad afgelopen weekeinde ook. Eurosport was ook geen terugkijktv. Deze ochtend is er een tech langs geweest om 08.00u stipt. Dit omdat de technische dienst niets kon terug vinden van mijn vorige melding. Deze tech moest vandaag een ticketje aanmaken zodat er bij een derde gelijke storing iets traceerbaars zal te vinden zijn in mijn klantenaccount. Enkele maanden terug was het ook van donderdagnamiddag (16u of 20u of zo) tot de woensdag daar op volgend. Dit maal was de storing twee dagen korter. De oorzaak moet gekend zijn omdat dit niet de eerste maal is dat jullie deze storing hebben (opgelost) . Leg eens uit wat de vorige maal de oorzaak was, want toen ik belde de vorige keer was het onderzoek ook nog lopende. En de technische dienst moet niet doen alsof ze er niet van op de hoogte zijn he, als het probleem op dit forum gepost is zijn ze wel degelijk op de hoogte. Spelen jullie het spelletje "zo veel mogelijk klanten richting kabelknippen duwen" ? Wat is de bedoeling van het "wij weten nergens van, er is nog geen enkele melding geweest" spelletje? Leg uit want wij zitten met vragen.
... Meer weergeven
Berichten die Cuchulain geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig