KristofB
Freshman Beetjesweter
KristofB
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
08-01-2020
15:16
|
Lid sinds: 19-04-2019
Datum laatste bezoek: 08-01-2020 15:16
Ranking
Freshman Beetjesweter
25-11-2019
15:55
Het is inderdaad zo dat er naast de drie uitgaande kabels er ook nog één kabel toekomt in de NIU. De twee televisietoestellen zijn elk aangesloten op een tv poort van de NIU. Twee van de vier tv poorten zijn dus in gebruik. Daarnaast is er nog een inkomende kabel en een TEL kabel die naar de modem loopt. De DATA poort op de NIU is niet verbonden.
... Meer weergeven
25-11-2019
12:56
We hebben twee televisies. Het eerste toestel is aangesloten op de digibox en werkt zonder problemen. Op het tweede toestel keken we tot enkele weken geleden analoog, maar sinds de signaalswitch campagne zijn we omgeschakeld naar digitaal met de ingebouwde dvb-c decoder. De eerste weken werkte dit zonder problemen, maar de laatste week heb ik gemerkt dat er geregeld geen signaal gevonden kan worden voor Discovery Channel. Overige zenders zoals Eén, Canvas en VTM werken zonder enig probleem. Ik heb reeds geprobeerd om het tweede toestel aan te sluiten op een andere poort van de NIU en om de kabel van de digibox uit te trekken zodat het tweede toestel eigenlijk het enige televisietoestel op de NIU is, maar zonder enig effect. Zijn er nog kijkers in de regio Beringen met dit probleem? Tevens vroeg ik me af of die NIU eigenlijk nog wel nodig is. Momenteel vertrekken er uit de NIU drie kabels: twee kabels voor de televisies en één kabel voor de modem (die overigens vertrekt vanuit de "TEL" poort terwijl de daarnaast liggende "DATA" poort niet gebruikt wordt).
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
signaalswitch
19-04-2019
11:27
In het verleden hebben we reeds vaker gemeld dat opnames van series op onze digicorder spontaan verdwijnen vlak nadat het programma opgenomen is en de laatste tijd doet dit probleem zich terug vaker voor (meermaals per week). De afgelopen jaren hebben we hiervoor reeds tot vervelens toe met de klantendienst instellingen van de digicorder overlopen, meerdere resets gedaan en zijn er reeds meerdere digicorders de revue gepasseerd in de hoop van het probleem opgelost te krijgen, maar telkens zonder succes. Via dit forum hoop ik alsnog een oplossing te vinden want de klantendienst zelf kan dit overduidelijk niet. Voor de rest ben ik overigens best tevreden over Telenet, maar na al die jaren zit de ergernis van die digicorder zo diep dat ik een andere provider overweeg.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digicorder
-
opnames
Berichten die KristofB geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig