@pieke130 Ik had in begin (maart) ook problemen met uitval van WiFi en dit ook op de 2,4 GHz band. Ik heb toen een competente Telenet medewerker aan de lijn gehad en deze stelde mij iets voor om te proberen. Je moet naar mij niet luisteren want sommigen denken dat ik nog in sinterklaas geloof, maar het volgende WERKT WEL BIJ MIJ op de 2,4 GHz band. 1) ga naar de instellingen van uw modem via mijn Telenet. 2) ga naar mijn netwerk 3) ga naar de details van uw modem 4) ga naar signaal, waar normaal de beide bandwitchen zichtbaar zijn, dus de 2,4 GHz en de 5,0 GHz band. 5) zet het kanaal van de 2,4 GHz band i.p.v. op automatisch eens op kanaal 8 en de 5,0 GHz band laat je ongewijzigd op automatisch staan 6) klik vanonder op bewaar instellingen. 7) wacht een paar dagen af en kijk of dit heeft geholpen. BIJ MIJ WAS DAT DE OPLOSSING! Sindsdien GEEN uitval meer op de 2,4 GHz band. De telenetmedewerker verzekerde mij dat hij hiermee al verschillende mensen in gans Vlaanderen heeft geholpen. Ik zou zeggen, het proberen waard. Helpt het niet kan je nog steeds een technieker laten komen. Succes!!
... Meer weergeven