Hoi @JarneD gebruikservaring: Ik heb de box al een heel tijdje staan (+/- 1j). Hij wordt bij mij heel veel gebruikt: sommige leveranciers (bpost/postnl) bellen zelfs niet meer aan, en leveren direct in de box. Anderen bellen aan, en als er dan niemand open doet, plaatsen ze het in de box. Bij de eerste levering gaat de box vanzelf open, voor een bijkomende levering moet idd via de app de box openen. Ik heb nog geen enkel levering gemist sinds de plaatsing van de box (toegegeven... corona, dus je bent veel thuis dus minder kans op gemiste leveringen) Ik heb ook al aantal keer 'bijkomende leveringen' gehad, een keer zelfs 3 leveringen op een dag, terwijl ik niet thuis was. ik wist dat er mogelijkerwijs leveringen gingen zijn, wat wil zeggen dat je natuurlijk wel je telefoon in de gaten moet houden op dat moment (ik wist wel niet dat er 3 leveringen gingen zijn...). De leveringen zijn ook zonder probleem verlopen. Ik volg je helemaal qua moeilijkheidsgraad voor de delivery partij: een code intikken is dikwijls teveel gevraagd. het moet snel aan, en het is niet goed om een hele uitleg naast de box te moeten hangen voor hun 🙂 Steven. ps: voor alle duidelijkheid: ik heb meegewerkt aan dit project, maar geef je hier gewoon even mijn 'real life' ervaring mee. Mijn dochter (die niet meer thuis woont) laat soms bij ons leveren, omdat ze weet dat het altijd toe komt en er niemand thuis hoeft te zijn. Zelf heeft ze geen plaats voor een box.
... Meer weergeven