Beste, Sinds de omschakeling bij telenet zijn we met 2 toestellen bijna niet meer bereikbaar via onze iPhone. De mensen kunnen ons meestal niet bereiken. Zelfs onze iphone geeft geen signaal of beltoon als we worden opgebeld. Langs de andere kant komen ze direct op onze voicemail. Als we zelf willen bellen (en we hebben per uitzondering een verbinding) dan valt deze binnen de 20 sec weg. Ik heb hiervoor begin dit jaar naar de service van Telenet voor gebeld en ze herkenden het probleem. We wonen blijkbaar plotseling in een slechte zone, hetgeen voordien niet zo was. Toen zeiden ze me dat dit binnen de 6 maanden zou opgelost zijn. We zijn nu 9 maanden verder en er is nog niks gewijzigd. Je zou van minder gefrustreerd raken. Kan hier iets op korte termijn aan verholpen worden. Wat is de eventuele oplossing? Erg handig is dit niet, gezien mijn mobiele handicap, om telkens naar buiten te rijden met de rolstoel om te kunnen bellen. Ik hoor het graag.
... Meer weergeven