Ik had contact opgenomen met de klantendienst waar ze mij vertelden dat zolang ik mijn digirecorder niet had binnen gebracht, de app niet zou functioneren omdat het tijdens de overgangsperiode problemen kon geven. Ik heb echter dinsdag 12/11 deze binnen gebracht en het inlogprobleem is nog steeds niet opgelost. Ondertussen al een week via Facebook Messenger aan het chatten met elke dag een ander medewerker :-). Daar heb ik alle verschillende "oplossingen" gekregen, van verwijderen en opnieuw installeren, vragen welke iOS versie ik had tot hoeveel opslagruimte ik nog had (nog 20 Gb),... Om vandaag eindelijk te horen te krijgen dat er inderdaad een opstartprobleem is op de laatste iOS-versie 13.2. Ze vroegen of ik geen ander toestel had om mee in te loggen maar enige iPhone dat ik nog heb is een 5S. Toen ik probeerde de Yugo-app te installeren kreeg ik de melding dat ik minsten iOS 11 moet hebben maar 5S gaat maar tot 10.3.2. Maw geen oplossing. Dat er technische problemen zijn, dat kan ik nog aannemen, maar dat het zolang duurt om oplossingen te voorzien, dat is toch een multimediabedrijf als Telenet onwaardig. Ik hoop dat ze de developer van de app (iCapps) het vuur onder de schenen aan het leggen zijn. Soit, ik heb nog het geluk dat ik via apple tv kan kijken maar als je dit toestel niet in huis hebt, ben je aan het betalen voor een tv-service die je niet kan gebruiken.
... Meer weergeven