Ik heb een klacht aangemaakt bij Telenet en werd de volgende dag opgebeld door iemand van Telenet. De persoon in kwestie kon me geen inhoudelijke feedback geven en bedankte mij voor het omschrijven van het probleem. Maar verder komen we niet. Het enige wat ze opperde was dat Telenet misschien iets te vroeg dit product op de markt heeft gebracht. Op zich ben ik wel blij dat ze persoonlijk contact opnemen, maar mijn probleem is niet verholpen. En als ze met een onafgewerkt product op de markt komen en wel de volle €100 per maand aanrekenen, zonder compensatie voor het malfunctioneren, maar dan wel gewoon de prijs indexeren, dan vind ik niet dat je als bedrijf een signaal geeft dat je je klanten apprecieert. En het ergste van al is het uitblijven van officiële informatie. Moest Telenet erkennen dat de Yugo-app niet presteert zoals die zou moeten, melden dat hier aan gewerkt wordt, een mogelijke ETA doorgeven en een (welverdiende) compensatie aanbieden, dan voel je je als klant tenminste geapprecieerd. Ik vermoed dat de volgende stap zal zijn om de mensen die Yugo gebruiken, gezamenlijk een dossier te laten indienen bij de ombudsdienst of testaankoop. Want zo kan het toch niet verder gaan... my two cents.
... Meer weergeven