Mario70
Professional Beetjesweter
Mario70
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-11-2022
21:54
|
Lid sinds: 02-11-2019
Datum laatste bezoek: 16-11-2022 21:54
Ranking
Professional Beetjesweter
19-02-2021
11:16
1
Probleem is opgelost. Heb nu nog 1 PC in mijn lijst staan, en als ik Yelo Play opstart op die PC wordt die niet meer als 'nieuwe PC' herkend. Dus er worden niet onnodig vrije plaatsen ingenomen. Heb ondertussen al meerdere keren onderhoud PC gedaan zoals gewoonlijk, waarbij ook cache en cookies worden opgekuist, maar het probleem van meerdere keren dezelfde PC te moeten registeren is blijkbaar opgelost. Tnx Telenet!
... Meer weergeven
15-02-2021
16:08
Tja en dat is nu net het grote probleem. Zoiets beheer je niet met cache en cookies. Desnoods een entry in het Windowsregister ja, waar niet zoveel in gebeurt, maar cache en cookies verwijderen is één van de eerste oplossingen die men aanraadt als men problemen heeft met een webbrowser. Cache en cookies zijn geen 'permanente' opslagplaats. Dus elke keer als je je PC 'opkuist' verdwijnen die. Mijn probleem is dus nog altijd niet opgelost. Nog niets gehoord van Telenet, dus Yelo Play gebruiken op mijn PC kan ik vergeten...
... Meer weergeven
14-02-2021
16:08
Ik heb gisteren gebruikersondersteuning gebeld. De operator heeft de dienst in kwestie proberen bereiken maar hij zei dat ze waarschijnlijk pas maandag bereikbaar zouden zijn. Hij zei dat het probleem waarschijnlijk te maken zal hebben met de cookies of de cache. Persoonlijk (ik ben ITer) vind ik het geen goed idee om zoiets bij te houden met cookies of in de cache. Dat zijn zaken die geregeld (bij mij toch) opgekuist worden. En vroeger had ik dit probleem trouwens niet. Mijn geregistreerde PC werd steeds herkend. Of speelt VPN hier misschien een rol in..? De wachttijd van 90 dagen om een toestel te verwijderen daarentegen is en blijft volgens mij een totaal belachelijke oplossing. Misschien dient dit om te voorkomen dat een gebruiker z'n account door anderen (buiten het gezin) laat gebruiken... Maar dan nog, zijn er andere oplossingen.
... Meer weergeven
12-02-2021
23:09
Ik weet dat dit probleem al een paar keer de revue gepasseerd is, maar ik post het toch maar. Ik heb deze week mijn PC (dezelfde, ongewijzigde PC) elke keer al moeten registreren in Yelo Play. Vermits ik nu al aan 4 registraties zit voor dezelfde PC, in 1 week tijd, zit ik aan mijn limiet en kan ik dus niet meer op mijn PC TV kijken, want ik kan de registraties niet verwijderen. Ik vind dit totaal onaanvaardbaar. Een limiet van 5 toestellen, tot daar aan toe. Maar 90 dagen moeten wachten om een toestel te kunnen verwijderen !!?? Dat is gewoon belachelijk.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet TV Yelo-app
03-11-2019
18:15
Heb daarnet de stroom volledig afgezet van de contactdoos, alle stekkers ook eens uitgetrokken. Daarna opnieuw alles ingestoken... TV kan nog steeds niet verbinden met WiFi. Bovendien heb ik gemerkt dat mijn WiFi-signaal op mijn PC sterk verminderd is de laatste dagen. Het duurt ook soms tot wel 2 minuten voordat mijn PC verbinding heeft, en soms valt de verbinding gewoon weg. Ik bel morgen eens naar de klantendienst.
... Meer weergeven
02-11-2019
14:24
3
Ik ben nogal een leek... Modem en access point zijn niet hetzelfde..? Ik heb enkel een modem volgens mij, maar in de foutboodschap staat 'access point'... Ik zal eens proberen alles zonder stroom te zetten en terug op te starten. Maar dat kan ik pas als mijn vrouw gedaan heeft met naar haar favoriete serie te kijken want anders heb ik een bijkomend probleem... 🙂
... Meer weergeven
02-11-2019
13:39
Begin deze maand werd op ons nieuw adres Telenet geïnstalleerd. Alles werkte. De week nadien moest men echter nog eens langskomen omdat de snelheid voor uitgaand netwerkverkeer blijkbaar niet goed was. Men heeft de kabel vervangen die van buiten naar binnen komt. Technieker heeft dan nog instellingen bekeken/gewijzigd?. Sindsdien kan de TV geen verbinding meer maken met de modem (WiFi) en dat ging voordien wel. Wanneer ik het paswoord ingeef krijg ik melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met het 'access point'. Ik kon de TV voordien ook bedienen met mijn LG App - via WiFi - , nu dus niet meer.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
access point
Berichten die Mario70 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 19-02-2021 11:16 | |
3 | 02-11-2019 14:24 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3048 | 19-02-2021 11:16 | |
3076 | 15-02-2021 16:08 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig