@louishufk wat mij het meeste stoort is dat men het bij telenet blijkbaar normaal vindt dat men mensen laat betalen om een tv-box af te halen die niet volledig bedrijfsklaar is. Mijn "geduld hebben" begon al toen ik een nieuwe 4K tv probeerde te laten functioneren met de digicorder. Via-via moet ik dan constateren dat ik een nieuwe tv van +1000 Euro enkel kan gebruiken als een "simpele" HD-tv omdat de digicorder geen 4K ondersteunt. En dat terwijl dat bedrijf voor zijn klanten,met een digicorder, 4K tv's verkoopt tegen verminderde prijzen. Als ik dan telenet contacteer, doet men eerst nog of hun neus bloedt en laat men mij een half uur testjes uitvoeren om dan te constateren dat de digicorder effectief niet 4K-klaar is. Men raadt mij dan doodleuk aan om de instellingen van de tv gewoon op HD-kwaliteit terug te plaatsen. M.a.w. ik had dan evengoed mijn oude tv kunnen behouden. Als 2de oplossing zegt men mij dat ik in mijn geval (???!!!) een tv-box mag afhalen. Maar dan wel mits betaling van 35 Euro. Kortom, een hoogtechnologisch telecom-bedrijf van die omvang loopt achter de feiten van de technologie aan. Wanneer je dan met de tv box een aantal toestellen wil registreren om telenettv te bekijken, blijkt dat je geen enkel cookie op die toestellen mag verwijderen of je hebt na een week al je toegestane limiet van te registreren toestellen bereikt en je kan dan bijna 3 maanden wachten om er eentje uit te gooien en opnieuw te beginnen. Dus langs de ene kant drukt men erop om toestellen regelmatig te checken op malware, virussen, ... en langs de andere kant is hun systeem daarop niet voorzien en moet ik kiezen tussen veiligheid en "flexibel" tv-kijken. Het komt er eigenlijk op neer dat ik maandelijks een behoorlijke som betaal voor hun diensten, maar dat die diensten totaal niet klantvriendelijk zijn. En bij telenet weet men dat, maar het zijn blijkbaar enkel ambetante mensen die daar iets over zeggen. En voor ik het geijkte antwoord krijg: Overstappen naar de concurrentie is geen optie. Ik wil gewoon waar ik voor betaal zonder dat ik mij moet opwinden over de kwaliteit van het product.
... Meer weergeven