@Ex-Netweter schreef: Ik lijk met hetzelfde probleem te zitten. Ik gebruik Mail op Mac en krijg daar regelmatig dit bericht wanneer ik een mail probeer te verzenden via telenet: Ik heb mijn account al verscheidene malen proberen herinstalleren, zonder resultaat. Ik heb ook de instellingen allemaal nagekeken, en daar lijkt ook niks mis te zitten. Op mijn mobiel toestel heb ik een gelijkaardig probleem. Ook daar lijkt mail vast te komen zitten in mijn Outbox. Ik weet niet hoe ik hier mijn certificaatinstellingen zou moeten versoepelen (wat ik sowieso al wat dubieus vind...). Kan iemand mij helpen hiermee? Open Mac/Apple mail Klik op "Mail" (linksboven in het menu) Klik op "Voorkeuren" Klik op "Accounts" (linksboven) Selecteer jouw Telenet mailadres in de linkerkolom (als je meerdere mailadressen hebt) Klik op de tekst langs "Server voor uitgaande post (SMTP)" (e.g. "smtp.telenet.be") Klik op "Wijzig smtp serverlijst". Klik op "smtp.telenet.be" Klik op "Geavanceerd" Zorg dat "Detecteer en update accountinstellingen automatisch" niet staat aangevinkt Selecteer "Gebruik aangepaste poort" en vul bij "Poort" 587 in . Vink "Gebruik SSL" aan Kies bij "Identeitscontrole" voor "Wachtwoord" Vul bij "Gebruikersnaam" jouw Telenet e-mailadres in Vul bij "Wachtwoord" het wachtwoord van jouw Telenet e-mailadres in. Klik op "OK". Herstart jouw computer/laptop voor alle zekerheid.
... Meer weergeven