Al een geruime tijd kunnen we op onze vaste lijn niet meer zien wie er ons opbelt. Dat heeft altijd gewerkt en we zijn niet van toestel gewisseld, dus ik contacteer Telenet via Whatsapp met de vraag of de optie Ken Je beller nog altijd actief is. Ik krijg vrij snel antwoord dat ik deze optie heb (ik heb nog een WIGO bundel) en dat ik in de onderstaande link kan vinden hoe ik dat moet activeren. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/aan-de-slag-met-je-vaste-lijn/ Bij het "Hoe activeren ?" topic staat echter nog de uitleg hoe je het moest doen ten tijde van de vorige user interface van Mijn Telenet, die er toen zo uitzag Bij mij ziet het er zo uit : Niks te vinden over "Ken je beller". Ook alle andere blokjes afgegaan, geen optie te vinden om dit te activeren. Ik heb dit zo ook doorgegeven via Whatsapp, maar kreeg dan het antwoord : "Deze vind je onder je diensten. Daar kan je dit aanpassen. Wij kunnen helaas niets meer doen aangezien deze optie er wel instaat." Niet zo fijn, dat antwoord. Dus ik probeer hier maar even of er iemand weet waar die optie zich bevindt en waar ik dat kan activeren. Alvast bedankt !
... Meer weergeven