Philippe_M
Freshman Beetjesweter
Philippe_M
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-12-2019
22:07
|
Lid sinds: 18-12-2019
Datum laatste bezoek: 19-12-2019 22:07
Ranking
Freshman Beetjesweter
19-12-2019
17:05
1
Net ook nog maar eens voor de 4de keer zelf gebeld. Er is wel degelijk "vooruitgang" volgens de helpdesk 😂 Status is blijkbaar dat het probleem niet kan opgelost worden door de helpdesk. Zij moeten dossier maken voor backoffice. Backoffice kan blijkbaar zelf het probleem ook niet oplossen en moet een nieuw dossier maken voor IT. Dus na 5 dagen zijn we in afwachting dat IT dit verder opneemt. De helpdeskmedewerker van vandaag wist mij wel het volgende vertellen : "Naar onze normen wordt uw dossier wel snel opgenomen hoor. Is maar heel zelden dat een dossier na 5 dagen al bij IT zit. Normaal heeft back office meer tijd om het op te lossen." 🤔😮 Heb toch ff op mijn tanden moeten bijten. En dit dus allemaal voor een simpele activatatie van een TV box he. Laat staan dat we een moeilijke vraag zouden stellen!
... Meer weergeven
18-12-2019
18:18
Wij zitten inderdaad ook met hetzelfde probleem. We hebben zaterdagmorgen 14/12 een nieuwe TV box afgehaald. Sindsdien proberen we te activeren en installeren maar we krijgen ook enkel foutcode CS1010. Heb ook al 3x gebeld naar de helpdesk en telkens krijg ik de belofte dat het na ten laatste 24u opgelost zal zijn. Ik krijg zelfs geen enkele reactie behalve wanneer ik zelf terugbel. Ik begrijp dat er technische problemen kunnen zijn maar meer dan 4 dagen na afhalen tv box zou het toch opgelost mogen zijn.
... Meer weergeven
Berichten die Philippe_M geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 19-12-2019 17:05 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig