Sedert goed een tweetal maanden schafte ik de 360°modem aan en de tvbox. De tvbox verbond ik met een devolo Magic verbinding over het elektriciteitsnet om vervolgens via een hub op de 360°modem aan te sluiten. Dat werkte goed voor een maand maar toen begon de miserie waarbij er geen wifi meer in huis was, o.a. voor de gsm's en de tvbox (geen internetverbinding via kabel (devolo Magic)).
Vandaag technieker geweest en die besliste om de meshfunctie te neutraliseren omdat ik toch nog een access point boven in de bureau had staan. Dat levert echter niet het verhoopte resultaat op want nog steeds dezelfde problemen met tvbox en wifi in huis bij de verschillende tv-toestellen.
Ik vind het jammer dat de meshfunctie wordt gedesactiveerd en dat dit geen verbetering oplevert. Iemand idee hoe dat probleem kan worden verholpen of waaraan dit te wijten is?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 360° modem - geen of slechte wifi of internetverbinding
... Meer weergeven