Sedert twee weken heb ik hetzelfde probleem. Ik probeer een derde mailbox aan te maken, kan alles invullen en dan blijft de pagina hangen met tenslotte de foutmelding en dat ik de helpdesk moet contacteren. Na een eerste keer met de helpdesk, kreeg ik enkele dagen later een smsje van telenet dat de nieuwe mailbox was aangemaakt. Op mijn telenet echter vond ik daar niets van. Dus probeer ik nog eens een mailbox aan te maken. Zelfde resultaat. Dan maar weer de helpdesk. na 50 (vijftig) minuten, waarvan drie keer tien dat de operator iemand anders belde (tweede lijn, zijn supervisor, een collega) had ik weer de belofte dat het gefixt was en om zeker te stellen dat overnight updates hun tijd kregen, moest ik vanavond de nieuwe mailbox dus vinden. Helaas (inmiddels meer dan driewerf) weer niets, behalve dat er op mijn eigen mailbox een bijkomende alias is aangemaakt met de naam van mijn zoon voor wie de mailbox moet gemaakt worden. Zonder veel technische kennis, zag ik steeds dat de aanmaakpagina voor een nieuwe mailbox een aantal meldingen bevat die normaal niet zichtbaar zouden moeten zijn bv "{{selectedUser.firstName}} {{selectedUser.lastName}} ({{selectedUser.login}})". Ook de operator van de helpdesk vond dit niet normaal. Geeft dit iemand een bijkomende houvast om dit op te lossen ?
... Meer weergeven