Hey, Ik heb exact hetzelfde voor. Na 7-8 jaar het spel nogmaals willen installeren om online te gamen. Na redelijk wat exchange met blizzard support. Sommige support mensen een wat uitgebreidere uitleg gekregen. Maar een oplossing is er dus niet. Ik had initieel 2 weken geleden de restrictie, met melding dat de ISP telenet geflaged was, maar dat ze eraan aan het werken waren. Gisteren (15dagen na de eerste login poging), nog steeds niet. Dus nogmaals ticket aangemaakt. Hier kreeg ik de volgende respons op: Howdy Nick, Technical Specialist Ekield here! Sorry to hear that the restriction is still going on. I was able to verify that your IP address is restricted again due to connecting from the Telenet ISP. Telenet has been flagged as a business ISP, and sadly those are not allowed to connect to Battle.net in Diablo 2. We restrict business IPs, proxies, and VPNs since they are commonly used by botters. Unfortunately this means that the only way you would be able to play Diablo 2 would be to get a different internet provider that isn't Telenet. Or wait to see if things change in the future in regards to Telenet being allowed. I understand that this wasn't the answer you were hoping for. Thanks for your understanding and take care. Maw geen oplossing. Ik dacht mijn (proximus) GSM te gebruiken als hotspot, maar dit werkte dan ook niet. Ik vermoed dat mijn licentie key & IP voor de komende 2 weken gebanned zijn. Dit vroeg ik dan ook, maar hier kreeg ik geen verdere info dan onderstaande op: Greetings Nick, I understand you'd like to know what happened to your Diablo 2, and I'd like to clarify that your license is suspended until July 9th. We recommend going through the list below and check to make sure none of this happen again once your license is activated back to avoid it from getting locked: https://support.blizzard.com/article/000119708 Also, if you do use any VPN or cloud hosting service, etc, please make sure you have it completely shut off and not running at all, and if you want to be safe, uninstall them from the system before the date above. Business connections are also not accepted as listed above. Diablo 3 is completely separate from Diablo 2, please create a new contact with the account that owns the license so we can revise it for you. Kind Regards, En ik heb geen VPN, maar dat gaat er bij de mensen van blizzard dus niet in dat Telenet de "standaard" ISP is voor Vlaanderen (& wrs ook België). Als iemand een oplossing zou hebben, ik hoor het graag. Redelijk gefrustreerd aan het worden 🙂 Ik zal op 10 juli nogmaals proberen met GSM hotspot om de licentie ban & telenet ISP te omzeilen. Daarna stop ik met proberen. Jammer, want het was puur nostalgie 🙂
... Meer weergeven