Hoi! Ter verduidelijking, het gaat om transactionele mails. Beeld je eens in dat je een aankoop plaatst op Bol.com, maar je geen orderbevestiging krijgt nadien. Tenzij ik me vergis, kan je je niet uitschrijven op het ontvangen van dit soort transactionele mails. Het is dus ook moeilijk om in te beelden dat onze klanten niet gelukkig zijn met deze mails want ze bevatten essentiële info. De cijfers in Sendgrid tonen aan dat onze openrate op 154,61% zit, dus mensen openen ze zelfs meerdere malen. We sturen wel een maandelijkse nieuwsbrief, waarbij onze openrate op 'maar' 25% zit. Die wordt eveneens verstuurd vanuit hetzelfde e-mailadres. Mogelijks markeren mensen die als spam, waardoor ook onze transactionele mailings het label [SPAM] krijgen. Maar nogmaals, mijn echte vraag was: hoe kan ik Telenet hierover contacteren? Langs welke weg? Moet ik gewoon het nummer van hun klantendienst bellen en dan hopen dat ik ergens bij de juiste persoon terechtkom? Alvast bedankt!
... Meer weergeven