Ik heb ook al uitgebreid contact gehad met de technische dienst van Telenet. Kunnen enkel maar melden "reset en app opnieuw installeren" of "is je wifi ok?" Dan hebben ze een "storing" gezien op mijn modem ... yeah right ... lachwekkend. Overal minimum 90 m/bit wifi zonder ook maar één onderbreking. Als ik verder zoek op dit probleem kom je het wereldwijd tegen. Google "Samsung A7 jitter" Allerhande TV platformen hebben er problemen mee. Meeste nog in NL - Ziggo, wat eigenlijk hetzelfde platform is als Yelo van Telenet. Ik heb de TV Vlaanderen app geprobeerd en net hetzelfde probleem. Dezelfde vraag is ook al meermaals gesteld in de Samsung international community forum, ook daar blijft het helemaal stil vanuit Samsung hoek. Begin er voor te vrezen dat het echt een TAB A7 probleem is ... of dat niemand enige moeite doet om verder te kijken dan een "reset" en "re-install" , tenzij al die live TV apps op één of andere manier t zelfde zijn opgebouwd. Ellende ... ellende ... 😞
... Meer weergeven