Sinds een dag of twee ... geen inkomende post op m'n Telenet-account in OUTLOOK op een WINDOWS 10-PC en op een WINDOWS 11 laptop. Uitgaande post functioneert dan wel nog. Bij alle andere mail-accounts zijn er geen problemen om mails te versturen of te ontvangen in Outlook. Op m'n Android-devices (phone, tablet) werkt alles wel nog prima qua ontvangen en verzenden van mails op m'n Telenet-account. Omdat ik niet de enige blijk te zijn momenteel met dit specifieke ongemak, lijkt dit een issue / bug tussen Telenet en Outlook in Windows. Het lijkt me NIET gerelateerd aan de Windows versie, want hetzelfde probleem in 10 en 11. Ik heb je stappenplan hierboven niet durven uitvoeren, want dan zou ik behalve webmail in de browser overal (tijdelijk) losgekoppeld zijn van m'n Telenet-account, dus ook op m'n android-toestellen. Ik heb wel in Outlook op de PC m'n Telenet-account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem blijft 😞 Na ruim twintig jaar klant vind ik het betreurenswaardig dat Telenet noch een Windows-app noch een Android (&Apple)-app beschikbaar heeft voor e-mail-gebruik. Webmail in de browser is mij te omslachtig en daar heb je natuurlijk geen directe toegang tot je andere mail-accounts. Als ik me in deze vergis, verneem ik dat graag.
... Meer weergeven