Ik ben blij dat ik deze thread gevonden heb. Kampte de laatste tijd met gelijkaardige problemen na het aanvragen van safespot. Al was het bij mij minder frequent, zo eens om de twee dagen. Eerst naar de klantendienst gebeld. Op afstand konden ze zien dat de modem uitviel maar ze konden niets doen. Ze zeiden toen ook dat dit niet aan safespot kon liggen. Technieker gestuurd die een nieuwe modem heeft komen installeren die nog uitviel terwijl de technieker daar was. Technieker zegt dat de oorzaak moet te zoeken zijn bij een van mijn toestellen hoewel er het laatste half jaar niets aan de infrastructuur was verandert. Telkens de modem uitviel langzaam maar zeker toestellen beginnen afkoppelen totdat er nog maar een toestel over was maar zelfs dan viel de modem nog uit. Op deze thread gestoten daarna, safespot afgezegd en sindsdien heb ik nu ongeveer anderhalve week geen problemen meer gehad. Hopen dat het zo blijft. Blij dat ik hier op uit kwam anders was ik waarschijnlijk nog aan het sukkelen.
... Meer weergeven