Binnen Telenet doen we onderzoek naar online veiligheid en wat onze klanten ervan vinden. We zijn ook benieuwd naar jullie mening! Beantwoord de vragen in dit onderwerp, zo begrijpen we beter wat voor jullie het allerbelangrijkste is als het gaat over online veiligheid.
ifiksit
Freshman Beetjesweter
ifiksit
Neem contact met mij op
Onlinestatus
Offline
Datum laatste bezoek
15-01-202112:58
Lid sinds: 14-01-2021
Datum laatste bezoek: 15-01-2021 12:58
datum en tijd gesynchroniseerd foutmelding niet meer gezien kan nog steeds niet aanmelden op yelo tv wel als ik eerst naar mijn telenet ga en daar inlog ifiksit
... Meer weergeven
ik kan niet aan
melden bij yelo tv en krijg de melding uit bovenstaande schermafdruk
hoe krijg ik de melding weg of hoe zet ik mijn datum op de nulde maand?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: verkeerde datum van telenet: de nulde maand
... Meer weergeven