Hi all,
In oktober vorig jaar ben ik verhuisd en heb ik mijn Telenet-zaken laten overbrengen naar mijn nieuw adres. In mijn nieuw appartement was er echter geen netwerkaansluiting in de ruimte waar ik mijn bureau heb ondergebracht en stelde de installateur die de activatie kwam doen voor om een setje powerline adapters te gebruiken. De eerste paar dagen merkte ik echter al dat ik op bepaalde games redelijk vaak verbinding verlies, soms tot op het punt waar ik meerdere keren kort na elkaar verbinding verlies en uiteindelijk uit het spel wordt gekicked, en dat meerdere momenten op een uur tijd. De momenten waarop het gebeurde zijn volledig willekeurig, alsook de frequentie. Redelijk frustrerend helaas.
Ik heb de gebruikelijke dingen geprobeerd zoals:
- Andere poort gebruikt op de modem voor de powerline adapter aan die kant
- Beiden eens gereset
- Beiden uitgetrokken en ingestoken
- Een ander stopcontact in de bureauruimte geprobeerd
- Andere netwerkkabel aan beide kanten geprobeerd
Intussen heb ik dus gewoon een netwerkkabel getrokken van mijn bureauruimte naar de plaats waar de modem is gemonteerd. Momenteel ligt die wat lelijk op de vloer maar ik ben van plan deze weg te werken langs de muur/vloer. Ik zou graag de powerline adapters willen uittrekken en opzeggen aangezien ik hier maandelijks huur voor betaal op mijn Telenet-factuur maar ze niet meer gebruik, maar vond niet meteen een pagina in het Mijn Telenet dashboard om dat te doen. Enig idee hoe ik dat proces van opzeg van de powerline adapters kan starten? Ik vermoed dat ik de adapters ergens moet terugbrengen, maar ik heb wel de oorspronkelijke dozen niet meer liggen (de installateur gaf aan dat ik deze niet moest bijhouden), en de Telenet centra zijn volgens mij momenteel ook dicht als ik me niet vergis?
Alvast bedankt!
... Meer weergeven