Bij mij is het opgelost. Na het "opgeloste" netwerk probleem dat opnieuw zich voorgedaan heeft vorige week, heb ik ook mijn e-router laten vervangen. Mijn modem (e-router) is toen vervangen op initiatief va de klantendienst. Al anderhalve week geen probleem meer. Blijkt dat de problemen met Safespot in het begin - met het verwijderen van herinstalleren van safespot op modems en dit meermaals - bepaalde modems (hun firmware) om zeep heeft geholpen met als resultaat allerhande vervelende bugs. Specifiek de e-router heeft heel wat kinderziekten gehad. Nogmaals, mijn e-router vervangen en al anderhalve week geen problemen meer met Samsung TV's en TV- box. Bij mij zat een TV- technieker Samsung af te breken met de grond omwille van niet compatibel met Telenet producten terwijl TN ze zelf verkoopt. Il faut le faire !!! @Suzy Als je tegenwoordig bij TN een probleem hebt, zijn het altijd apparaten van klanten die niet compatibel zijn die de facto als oorzaak worden weerhouden. Mijn installatie is gekeurd door 4 techniekers die TN nodeloos heeft gestuurd. Finaal resultaat: objectief gedocumenteerde netwerkproblemen hier in de buurt op grote schaal en dit door één van de techniekers. Misschien moet TN eens een lijst opstellen van merken per productcategrorie (TV, hifi, access point, ...) die wel compatibel zijn of misschien moet TN ook zelf TV's beginnen produceren. Eén ding is duidelijk: als je bij TN slachtoffer bent van een netwerk probleem, kun je het vergeten. Daar wordt gewoon weg niet naar gekeken terwijl de coax infrastructuur versleten is. Ook ik wacht op PX fiber als TN binnen de kortste keren niet onderneemt om de stabiliteit van hun netwerk te optimaliseren.
... Meer weergeven