Hallo 'Danny161' Ik heb net hetzelfde probleem. Ik heb een Netgear Managed Switch GC110P (8 poort met POE). De switch op zich werkt wel, maar ik krijg langs geen kanten deze switch verbonden met de cloud (via de Netgear Insight app). Ik dacht dat het probleem aan de switch lag, omdat ik al van alles op mijn Telenet modem geprobeerd had. Ondertussen is onze modem vervangen, omdat er zich andere problemen hadden voorgedaan. Met de nieuwe Telenet modem (model CH8568LG) is het probleem met deze switch nog steeds dezelfde. Ik had een ticket aangemaakt bij Netgear en de switch meegenomen naar mijn werk om zo samen met de support-dienst van Netgear naar oplossingen te zoeken. Merkwaardig genoeg kreeg ik na een klein half uurtje verbinding met de cloud. Zelf hebben we geen enkele wijziging aan de plaatselijke Cisco router moeten doen. De router zelf was verbonden met DMZ (red-zone) van ons bedrijf. Mijn vraag aan jou 'Danny161' kan je me laten weten welke settings je hebt uitgevoerd op de Telenet modem (want ik denk dat het probleem daar zit) om zo verbinding te maken met cloud via de Netgear Insight app? Alvast bedankt voor je hulp.
... Meer weergeven