Ik had net hetzelfde probleem. In mijn geval had ik net Safespot geactiveerd en dan begonnen met de installatie van Safeguard op enkele toestellen. Op de eerste laptop (Windows 11 22H2) ging dat goed. Op de tweede (23H2) ging dat fout met dezelfde melding. Mij leek het dus dat die app van Telenet (nog) niet compatibel was met de laatste versie van Windows - wat ik op zich al een probleem vind want dat verwacht je niet van een beveiligingspakket. Ik heb dus net aan Telenet de vraag gesteld wanneer dit wel compatibel zal zijn en hun antwoord is zo mogelijk nog erger. Het komt erop neer dat zij zeggen dat ik Safespot terug moet deactiveren op de modem. Dan terug activeren en alle configuratie opnieuw moet doen. Dus alle gezinsleden instellen, koppelen aan devices, .... en ook alle Safeguards opnieuw. En dan zou het werken... Eigenlijk geloof ik dat verhaal niet helemaal. Lijkt me raar dat het plots zou werken, want ik had de installatie nog maar net gedaan. En waarom zou de installatie plots werken als ik Safespot heractiveer. En wat met de volgende update van Windows? Weer alles opnieuw??? Hier hier ik dus totaal geen zin in. En het is gewoon afgrijselijk ongebruiksvriendelijk dus ik ga die Safespot laten staan op de modem maar Safeguard hoef ik niet meer. 'k Zal wel terug een licentie kopen voor een ander beveiligingspakket. Maar als er mensen zijn die er meer kennis van hebben en Telenet in deze kunnen tegenspreken hoor ik het toch nog graag.
... Meer weergeven