Vervolg van de saga: Ik heb zowat alles getest en uitgevoerd wat hierover te vinden is zonder resultaat. In 't kort: Op mijn desktop werkt Outlook en Mail niet meer (bij verschillende email adressen is de fout dezelfde maar het ene email adres zend niet meer en het andere email adres ontvangt niet meer). Zowel in Outlook als in Mail kan ik wel een nieuw profiel aanmaken maar als ik de email adressen wil aanmaken krijg ik een gelijkaardige melding: dat de server niet bereikbaar is of onderbroken werd.... Op mijn laptop en Android phone: geen probleem Outlook werkt zonder problemen. WebMail werkt op Desktop en andere computers. Volgende uitgevoerd: Heb ondertussen Mozilla Thunderbird (mail applicatie) op mijn desktop geinstalleerd: alle aangemaakte adressen werken zonder problemen. Heb daarna MS Office gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. (je kan spijtig genoeg Outlook niet alleen verwijderen). Maar dit heeft niet geholpen. Ik heb trouwens een flauw vermoeden dat de settings blijven staan gezien ik onmiddellijk terug de mailboxen zag toen Outlook opnieuw geïnstalleerd was. Voorlopig werk ik dus met Thunderbird 😒 op mijn DeskTop. Nogmaals bewijs dat het een Outlook probleem is en geen Telenet probleem. Ik zie niet veel opties meer (Windows opnieuw installeren en herbeginnen van NUL, alles terug opnieuw installeren) tenzij iemand me kan zeggen hoe ik Outlook volledig kan verwijderen..... met inbegrip van alle settings inclusief deze in het register? Nog een goede raad: ik had een aanslepend probleem met Telenet TV dat maar niet opgelost raakte (werkte (kort), werkte niet (lang)). Ik heb een klacht ingediend via een webformulier en dan wordt je gecontacteerd door iemand van de klachtendienst die het probleem intern mee opvolgt. Niet dat het onmiddellijk opgelost is maar toch er is interne opvolging en dat helpt denk ik. Doen dus. Met collegiale groeten aan alle 0x800CCC0E members 🙄🙄 Boudy
... Meer weergeven