Bij deze dus het eerste verhaal waarin een nieuwe router geweigerd werd. Ik begrijp dat de term 'modem-only' voor eventuele verwarring zou hebben kunnen gezorgd, waarvoor excuses. Doch was mijn verwoording in mijn bericht aan de helpdesk relatief duidelijk, letterlijk: " Ik heb onlangs een nieuwe modem van jullie ontvangen, CH8568LG. Deze maakt echter een constant geluid die ik als hinderlijk ervaar. Blijkbaar is dit een gekend probleem (zie https //www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/CH8568LG-modem-maakt-hinderlijk-veel-licht-en-lawaai/td-p/96834/page/16). Er zou volgens dit forumtopic een mogelijkheid bestaan om deze router om te wisselen voor een stiller exemplaar, zonder wifi De Compal CV8560E." Veel duidelijker als dit kan ik het denk ik niet verwoorden... 😁 De medewerker van dienst stelde daarop telefonisch zéér expliciet dat het omruilen onmogelijk is en alleen in zeer uitzonderlijke (technische) gevallen mogelijk. Zelfs mijn vermelding dat ik een eigen router en thuisserver heb, kon hem niet overtuigen. Er werd zelfs vermeld dat ik omruilkosten zou moeten betalen indien het Telenetcenter dit toch zou willen doen. Ik twijfel zeker niet aan uw stelling dat er 2 modems in omloop zijn, deze voldoende in voorraad zijn, en correct worden verdeeld. Mijn punt is echter dat Telenet hierover op een betere manier kan informeren. Dit kan zelfs via de FAQ op de website. Dan zou ik, in mijn geval, tenminste iets achter de hand hebben om te kunnen naar verwijzen indien ik op een niet correcte medewerker bots... Ervaring leert mij (niet enkel bij Telenet) dat dit wel regelmatig het geval is.
... Meer weergeven