jonashofmans
Freshman Beetjesweter
jonashofmans
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-11-2021
19:37
|
Lid sinds: 17-11-2021
Datum laatste bezoek: 17-11-2021 19:37
Ranking
Freshman Beetjesweter
17-11-2021
15:18
Het zal 1 van deze zijn: 24*8 CH7465LG HGW 3.0 24*8 CH7465CE HGW 3.0 24*8 TG2492LG HGW 3.0 Cava, ik zal dan de klantenservice eens contacteren, hopelijk kunnen zij helpen! Heel erg bedankt voor de antwoorden en de hulp 🙂
... Meer weergeven
17-11-2021
14:34
Bedankt voor het antwoord! Tijdens het testen met een andere kabel heb ik inderdaad ook een andere poort geprobeerd. Ik zag direct dat de poort die naar onze digicorder leidde een groen lichtje had, terwijl de poort die naar het access point ging dit niet had (dit brandde niet). Daarom heb ik ze eens van plaats verwisseld, hierbij zag ik dat het groene lichtje tijdens het opstarten van het access point wel brandde, maar vanaf het witte lichtje weer begon te flikkeren ging het groene lichtje van de modem ook uit. Een andere poort werkte dus ook niet 🙂 Er zijn recent geen veranderen geweest. Ik moet zeggen dat ik in het verleden af en toe ook heb voorgehad dat het lichtje begon te flikkeren en dat de wifi wegging. Toen dit gebeurde moest ik gewoon het access point eens heropstarten en dan was het opgelost, nu werkt dit dus niet. Waar kan ik het type nummer van mijn modem bekijken? Op de modem zelf vind ik enkel MAC adressen, netwerk naam en password.
... Meer weergeven
17-11-2021
13:20
Hey,
Ik zal even de situatie schetsen. Wij hebben beneden een modem en een Acces Point boven (Ap). Dit Access Point is met een ethernet kabel verbonden met de modem. Sinds eergisteren avond werkt ons Access Point niet meer. Het komt wel nog in de lijst met wifi netwerken maar we kunnen er niet meer met verbinden. Met de wifi van de modem is er geen probleem en met de digicorder ook niet.
Ons Access Point boven is een vrij nieuwe en het lichtje vanvoor zou wit moeten branden, dit is nu al 2 dagen geel/wit aan het flikkeren. Ik heb al geprobeerd om de toestellen te resetten, helpt niet. Ik heb het Access Point al eens met een korte ethernet kabel aan onze modem gehangen en nog steeds hetzelfde.
Wanneer ik onze modem voor een kwartiertje uit het stopcontact trek, en dan terug insteek werkt het Access Point voor eventjes wel (paar minuten) en dan gebeurt terug hetzelfde: wifi verbinding wordt verbroken en kan niet meer verbinden.
Als ik online kijk naar mijn.telenet staat ons Access Point er wel bij maar met een rood bolletje.
Hebben jullie een idee wat er mis is of wat ik kan doen?
Alvast bedankt!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
access point
-
modem
-
WiFi bereik
-
WiFi valt weg