Bedankt voor het antwoord! Tijdens het testen met een andere kabel heb ik inderdaad ook een andere poort geprobeerd. Ik zag direct dat de poort die naar onze digicorder leidde een groen lichtje had, terwijl de poort die naar het access point ging dit niet had (dit brandde niet). Daarom heb ik ze eens van plaats verwisseld, hierbij zag ik dat het groene lichtje tijdens het opstarten van het access point wel brandde, maar vanaf het witte lichtje weer begon te flikkeren ging het groene lichtje van de modem ook uit. Een andere poort werkte dus ook niet 🙂 Er zijn recent geen veranderen geweest. Ik moet zeggen dat ik in het verleden af en toe ook heb voorgehad dat het lichtje begon te flikkeren en dat de wifi wegging. Toen dit gebeurde moest ik gewoon het access point eens heropstarten en dan was het opgelost, nu werkt dit dus niet. Waar kan ik het type nummer van mijn modem bekijken? Op de modem zelf vind ik enkel MAC adressen, netwerk naam en password.
... Meer weergeven