Jeankok
Experienced Weetjesweter
Jeankok
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
03-01-2025
19:44
|
Lid sinds: 11-12-2021
Datum laatste bezoek: 03-01-2025 19:44
Ranking
Experienced Weetjesweter
26-12-2024
21:15
Hier hetzelfde Death in Paradise en The Chelsea detective. Wat er wel raar is dat ik op mijn macbook via telenet tv het opgenomen programma kan bekijken en zelfs terugkijken ook geen probleem. Als ik een paar minuten naar het programma kijk en stopzet kan ik dit wel verder kijken op de TV.
... Meer weergeven
29-01-2024
22:30
Telenet heeft niet toegegeven dat ze een admin fout gemaakt hebben maar heb de 2 pods worden 12 maand niet aangerekend.
... Meer weergeven
02-11-2023
20:14
Als dit zo is zoals luc55 schrijft kan hij mij dan uitleggen waarom er dan op de facturen van juni, juli en augustus staat eerste telenet pod gratis en voor de tweede proefperiode (3 maanden) gratis huur telenet 360 pod.
... Meer weergeven
01-11-2023
09:14
Maandelijks
Telenet 360° Wifi
€ 0.00
Je opties
Telenet 360° Pod
€ 3.00
€ 0.00
Je geniet van deze korting: Eerste Telenet 360° Pod gratis
Totale maandelijkse kost
€ 3.00
€ 0.00
Eenmalig
Installatiekost
€ 0.00
Totale eenmalige kost
€ 0.00
Dit is het abo bij mijn eerste bestelling in de maand mei.
Er staat klaar en duidelijk dat de eerste pod gratis is en dit is ook vermeld op de facturen voor een helpdesk medewerker alles om zeep geholpen heeft en een nieuw nummer kreeg op de factuurvoor wifi diensten.
Heb een tweede pod besteld en op de facturen staat dit aangegeven Eerste telenet pod gratis en voor de tweede proefperiode (3 maanden) gratis huur telenet 360 pod.
Het probleem met de wifi booster was al opgelost.
... Meer weergeven
31-10-2023
17:47
In mei 2023 nieuw abo aangegaan voor 360 wifi met gratis Pod is vermeld in de factuur. Heb een tweede pod aangeschaft die ik dan ging huren?. Gratis Wifi booster in mijn bezit binnengebracht in Telenet winkel Lokeren. Volgende facturen juni, juli werd de booster aangerekend ondanks ik deze niet meer in mijn bezit had en kon de booster ook niet verwijderen mijn pagina van mijn Telenet. Tweemaal gebeld, de tweede keer ging de helpdesk medewerker de booster verwijderen resultaat, alles was verwijderd de booster en mijn 360 wifi abo. Opnieuw gebeld naar de helpdesk dat mijn abo was verwijderd en gingen het nakijken. Brachten alles in orde om terug wifi 360 te hebben maar met een nieuw abo waar er van een gratis pod geen sprake meer was. Ondertussen zijn we 4 maand verder een paar keer gebeld en het enige wat ze aanbieden is 12 maanden lang geen huur betalen voor de twee pods. Als ik de ene gratis pod die ik bij het afsluiten van het eerste abo nog tien jaar gebruik is dit een minder kost van 360 uur, voorstel van 12 maand voor de twee is 72 euro. Heb geantwoord dat ik dit niet wil en daar stopt het.
... Meer weergeven
- Tags:
- 360 wifi
Labels:
- Labels:
-
360° Wifi
12-10-2023
15:54
1
Vandaag opnieuw contact opgenomen met telenet probleem gedeeltelijk opgelost. Overtollige mailadressen verwijderd door klantendienst, ik kan in deze bepaalde mailbox zelf nog steeds geen adressen verwijderen gingen het verder nakijken.
... Meer weergeven
11-10-2023
15:32
1
Contact opgenomen met Telenet. Antwoord: we zitten op dit ogenblik met een probleem en kunnen u nu niet verder helpen, mogelijk opgelost tegen morgen.
... Meer weergeven
09-10-2023
22:24
Hallo, ik heb 6 mailboxen, als ik naar mijn telenet ga om een mail adres uit een bepaalde mailbox te verwijderen is er het volgende probleem.
Bij 5 mailboxen staat een teken voor instellingen, een vuilbak en een dropdownmenu om de mail adressen te zien.
De mailbox waar ik het mailadres wil verwijderen heeft alleen een dropdownmenu om de mail adressen te zien, zodoende kan ik niets verwijderen.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Mailadres verwijderen niet mogelijk.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
e-mail instellingen
-
mailbox
08-08-2023
16:08
Na blijven zoeken naar het probleem had ik gemerkt dat de wifi uitviel maar ook dat ik geen mobiel netwerk had. Op de toestellen staat Safespot en Safespot guard. Heb toen de VPN die in mijn abo van Telenet inbegrepen is uitgezet deze kwam automatisch terug aan. Na een paar keer aan uit bleef VPN uit. Wifi en mobiel netwerk waren onmiddellijk beschikbaar. VPN aangezet en tot nu toe geen problemen met de getroffen toestellen.
... Meer weergeven
07-08-2023
23:02
Heb dit probleem ook. Na overstap naar de nieuwe modem met pods verliest de iPhone 8, iPad air, iPhone 14pro max en iPad 12 inch 2022 regelmatig de wifi. Dit kan een uur duren of zelfs maar 10 minuten. iMac 27 inch, mac mini M2 en Windows PC hebben geen probleem met de wifi. Mijn abo is one up. Als ik wel wifi heb is de download op de iPhone en iPad meer dan 500 Mbps en upload 38 Mbps. Heb op alle toestellen de netwerk instellingen hersteld, heb de iPhone 14pro max volledig gereset en handmatig opnieuw geïnstalleerd. Probleem niet opgelost.
... Meer weergeven
Berichten die Jeankok geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 11-10-2023 15:32 | |
1 | 12-10-2023 15:54 | |
1 | 30-12-2021 10:42 | |
2 | 28-12-2021 11:22 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1693 | 14-11-2023 20:17 | |
1840 | 12-10-2023 15:54 | |
1854 | 11-10-2023 15:32 |