Hoi, recent terug bij telenet gekomen.
Heb vroeger de Yelo tv app gebruikt, en werkte heel goed.
Nu hebben we 2 tv boxen, en zou graag de Telenet TV app willen gebruiken om dan op verlof te kunnen casten naar m'n chrome cast...
Maar na talloze keren proberen, blijkt dat 'mijn profiel geblokkeerd is' bij het aanmelden van de app...
Zowel op pc, als tablet, als smartphone...
Heb al wat zitten rondneuzen, maar blijkbaar nog geen oplossing tegengekomen...
Alsook heb ik al wattsapp, messenger naar telenet gestuurd met het probleem, maar snelheid is het oplossen is precies verdwenen sinds vroeger? Of ben ik verkeerd?
Resetten van modem en dergelijke, verwijderen en herinstal van app, alsook nieuwe login maken werkt aan geen kanten dus 🙂
Lijkt me eerder dan een 'aanvink' probleempje bij telenet zelf?
Al de rest werkt prima, tv, internet, wifi... (heb dan ook zelfinstallatie gedaan, wegens niet onhandig te zijn ;-))
Iemand nog ideeën of eventuele oplossing? (heb al enkele keren proberen bellen, maar duurt ellenlang tot er iemand aan de lijn komt, en heb ondertussen ook nog wel andere dingen te doen natuurlijk :-))
Thnx alvast!
Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: TV app
... Meer weergeven