Goede avond, Hieronder de mail die ik van Google helpdesk heb gekregen. Via de link die ze stuurde is het gelukt om de app te installeren op de tablet maar wel via de computer. Weet ook niet waarom het via hun link wel werkt en niet als ik deze zelf bezoek via Google zoekmachine. Ik heb je zaak intern besproken met een expert en ik kan je alvast bevestigen dat de app beschikbaar is in België. Hier is de Belgische link. Het probleem ligt dus elders. Mag ik je vragen om opnieuw enkele stappen uit te voeren om uit te zoeken wat er mis is? Probeer de app te downloaden via de Play Store-website Als je toegang tot een computer hebt, kun je eerst proberen de app te downloaden via de Play Store-website: Ga op een computer naar https://play.google.com. Log in op hetzelfde Google-account als het account dat je hebt gebruikt op de telefoon/tablet. Afhankelijk van of je al bent ingelogd, doe je rechtsboven het volgende: Klik op de profielfoto om te checken op welk account je bent ingelogd, of Klik op Inloggen en log in op het account. Klik in het linkermenu op Apps. Selecteer een app die nog niet op je telefoon/tablet is geïnstalleerd > klik op Installeren. Selecteer in het dropdownmenu 'Een apparaat kiezen' het apparaat waarop de problemen zich voordoen > klik op Installeren. Check op je telefoon/tablet of de app is gedownload en geïnstalleerd. Checken of ouderlijk toezicht aan staat Door bepaalde instellingen voor ouderlijk toezicht kunnen specifieke apps worden verborgen of kan worden voorkomen dat deze worden geïnstalleerd. Je kunt de huidige instellingen als volgt controleren: Open de Play Store-app. Tik rechtsboven op het profielicoon. Tik op Instellingen > Gezin > Ouderlijk toezicht. Check of Ouderlijk toezicht aan staat en het volwassenheidsniveau is ingesteld. Als Ouderlijk toezicht aan staat, kun je proberen deze optie uit te zetten of de instelling ervan te wijzigen, zodat de app die je probeert te downloaden, beschikbaar wordt. Contact opnemen met de ontwikkelaar Als de problemen aanhouden, probeer je rechtstreeks contact met de ontwikkelaar op te nemen voor support. Je vindt de contactgegevens in de Play Store-app door naar de pagina van de app te gaan en op de naam van de ontwikkelaar te tikken. Als je een app niet kunt vinden in de Play Store, zoek je naar het bedrijf of de ontwikkelaar met de zoekmachine van je webbrowser. Ik hoor graag of je probleem hiermee is opgelost. Zo niet, mag je me dit in een antwoord op deze mail laten weten en ga ik verder voor je aan de slag. Met vriendelijke groet, Kaat Team Google Support Google Helpcentrum © Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, Verenigde Staten
... Meer weergeven