Dag Bjarne, Wij hebben een digicorder en hebben wigo35. Met deze formule kan je met 5 gezinsleden streamen. Echter als een 3e persoon via de Telenet tv app inlogt krijgen we de melding: je hebt het maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken, bereikt. Sluit een van de schermen om op dit toestel te kijken. Ik heb hiervoor al 2x de klantendienst gecontacteerd. De 1e keer kijken ze dit na en delen ze mee dat de technische dienst contact met mij zal opnemen. Ik krijg enkel een sms met de link naar de Telenet website voor het maximaal aantal streams. Na nieuw contact met de klantendienst delen ze me mee dat dit aan het aantal geregistreerde toestellen ligt en dat ik deze moet verwijderen. Het verwijderen van de toestellen en Telenet tv app en daarna opnieuw installeren en aanloggen in de app wijzigt niets aan de bovenstaande melding. De Telenet tv app vraagt wel niet om het desbetreffende toestel te registreren en de toestellen komen niet automatisch bij de geregistreerde toestellen in mijn Telenet. Het lijkt erop dat wij beperkt zijn in het streamen zoals een WIGO S of Wigo home S: namelijk 2 personen tegelijk. De klantendienst geeft aan dat dit niet het geval is. Ben je dit probleem al eens tegengekomen? Heb je een oplossing voor dit probleem? Ligt dit aan de digicorder en het feit dat dit een issue geeft met de Telenet tv app? Groeten, Dirk
... Meer weergeven