Ik heb sinds ik vorige weer mijn oude (echte) modem only in moest ruilen voor een 8560E precies hetzelfde probleem. Ik heb dagelijks met de helpdesk aan de lijn gehangen en elke keer krijg ik weer een nieuw verhaaltje te horen (algemeen probleem, ik had geen profiel (?), eventjes wachten, have you tried turning it off and on again etc). Ook vond ik dit topic terug waarbij het 38 dagen (!!) duurde en dreigen met de ombudsman nodig was om Telenet in gang te laten schieten (https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/CV8560E-geavanceerde-instellingen-niet-zichtbaar/td-p/137389/page/2). Enige waar ik nu op hoop is zoals in dat topic vermeld wordt er wel eens de fout gemaakt wordt dat er maar 2 van de 3 MAC addressen geprovisioneerd worden, daar morgen maar weer eens voor bellen (of langs bij Telenet winkel). En ik word dan ook nog eens 'geholpen' door de Business helpdesk want het betreft een zakelijke aansluiting...
... Meer weergeven