Nee, de pre-order eindigde op 22/09, en het staat nu in backorder. Toen ik de bestelling plaatste, gaf de site aan dat de vroegst mogelijke leverdatum 30/10 was. Echter, in de bevestigingsmail stond 6/11. Denk je niet dat dit misleidend is? Ik begrijp dat ze 'vroegst mogelijke' zeggen, maar een week blijft een week. Mijn zorg is dat ze klanten geen realistisch levertijdsbestek geven. Of Telenet nu iPhone-leveringen van Apple of een derde partij ontvangt, individuele klanten kunnen bij Apple een specifiek tijdsbestek voor de levering krijgen. Terwijl Telenet zeker weet wanneer ze hun leveringen zullen ontvangen, is het een Apple-product dat ze niet zelf produceren. Denk je dat Apple zaken doet met belangrijke serviceproviders zoals Telenet zonder te communiceren over levertijden? Zeker, er zijn verbeteringen mogelijk om de klanttevredenheid te verhogen. Kijk naar andere aanbieders, Als de preorder periode voorbij is en er geen voorraad is, kun je niet bestellen. Aanbieders werken hun voorraad pas bij wanneer ze nieuwe zendingen ontvangen. We kunnen ook kijken naar Coolblue en hoe zij hun nabestellingen beheren: ze nemen alleen geld aan in de winkel en geven een tijdsbestek. Ja, je zegt dat ik gewoon direct ergens anders kan bestellen, en dat klopt. Ik nam mijn aankoopbeslissing op basis van de onjuiste informatie op de site van Telenet, de levertijd bij de Apple Store destijds (4 weken) en mijn eerdere Telenet pre-order ervaring (iPhone 14 Pro Max preorder bij Telenet en een week eerder ontvangen dan de oorspronkelijke leverdatum). Maar nu we ruim voorbij 30/10 zijn en Apple nu overvloedige voorraden heeft, heeft dit zeker invloed op de klanttevredenheid bij Telenet.
... Meer weergeven