PhilipP
Freshman Weetjesweter
PhilipP
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
13-02-2024
14:43
|
Lid sinds: 21-09-2022
Datum laatste bezoek: 13-02-2024 14:43
Ranking
Freshman Weetjesweter
31-01-2024
10:39
Eindelijk ... ben net naar de Telenetwinkel geweest (op instructie van de Business Klantendienst - ze konden dit niet vanop afstand regelen, ik moest fysiek in een winkel gaan voor de omruiling) en de omruiling is nu succesvol. Ik stelde in de winkel wel vast dat de winkelbediende (die dat voor de eerste keer moest uitvoeren) met een paar muiskliks op zijn computer dit geregeld heeft, en dat ik vervolgens een mail kreeg met QR-code. Met andere woorden, ik had helemaal niet naar die winkel moeten rijden (half uur tijdverlies en 22 km met de auto), de klantendienst had dit dus WEL vanop afstand kunnen in gang zetten. Waarom is het voor een communicatie-bedrijf toch zo moeilijk om duidelijk te communiceren? Trouwens, als het niet was voor deze mededeling in de Netweters, zou ik niet eens geweten hebben dat het nu mogelijk is ... op de Telenet site is het ofwel NIET vermeld ofwel heel goed verstopt ... Werk aan de winkel voor de communicatie-dienst van Telenet ...
... Meer weergeven
17-11-2023
08:11
Heeft U zelf al eens geprobeerd om via een van die wegen een betekenisvol antwoord te krijgen? Bij het call-center van de Business Klantendienst zeggen ze dat er nog altijd een probleem is, en dat we zullen verwittigd worden wanneer het is opgelost. En op de suggestie om dan tenminste op de website te melden dat er een algemeen probleem is, zodat mensen niet nodeloos proberen om het aan de praat te krijgen, wordt twijfelend geantwoord "we zullen het doorgeven" ... niet dus ...
... Meer weergeven
17-11-2023
08:08
Dat lijkt me duidelijk een bot en niet een persoon waar je mee chat. En die bot zal wellicht alleen kunnen antwoorden op basis van wat er over dat onderwerp op de websites van Telenet staat ... en die websites vermelden NIETS (voor zover ik kan zien) over het hele probleem ... ondanks dat dit probleem nu al MAANDEN bekend is en hier in dit forum wordt aangekaart.
... Meer weergeven
10-11-2023
20:18
1
De manier waarop jij steevast naast de door mij aangereikte argumenten leest en de kar van Telenet trekt door het hele probleem te minimaliseren, laat mij vermoeden dat je geen forum-gebruiker bent maar door Telenet betaald wordt of voor Telenet werkt om hier die rol te spelen. Wees daar dan ook eerlijk over. ten eerste: ik betaal voor een abonnement war dit aspect (de OneNumber) deel van uitmaakt. Telenet gebruikt die functionaliteit als verkoopsargument maar biedt de mogelijkheid NIET om dat aspect UIT het abonnement te halen en zo iets minder te betalen. ten tweede: de simpele oplossing voor het probleem is om duidelijk te communiceren op de website, zoals ERNSTIGE online verkopers plegen te doen. Een eenvoudige mededeling in de artikels over OneNumber in de stijl van “voorlopig nog niet beschikbaar” of “in ontwikkeling zou al veel frustratie vermijden. ten derde: dit heeft met commerciële strategie niets te maken, dit is een flagrant voorbeeld van bedrieglijke reclame, en in strijd met de wetgeving op de rechten van de consument. jouw minimalisatie van het probleem, en een reactie à la “stout he” is maar voor een ding goed, en dat is goed bedoelende klanten en consumenten van dit forum wegjagen. ik weet in elk geval nu wel hoeveel vertrouwen ik nog ga leggen in gelijk wat jij hier verkondigt …
... Meer weergeven
10-11-2023
17:12
Allemaal goed en wel. Waar echter Telenet en de moderator hier aan voorbij lijken te gaan is 1. Op dit forum zit een relatief klein deel van de klanten, de rest van de klanten leest dit niet en 2. Op de website wordt nog altijd gedaan alsof er niets aan de hand is. Als dat niet duidelijk is, is de nood aan communicatie door Telenet nog groter dan ik dacht …
... Meer weergeven
10-11-2023
15:58
Meelezen is misschien het geval. De afwezigheid van reacties en feedback geeft echter een heel andere indruk. Het feit dat op de website nog altijd doodleuk wordt geadverteerd met eeen functionaliteit die nu al maanden niet werkt, geeft mij als klant het tegenoverges Signaal van wat U schrijft. Werk aan de winkel kwa communicatie… zoveel is duidelijk
... Meer weergeven
09-11-2023
20:33
Bedankt voor de info. Naar mijn gevoel echte weinig zeggend over het onderwerp inhoudelijk. Als Telenet dit forum a priori niet volgt en niet reageert op massale klachten die terugkomen, kunnen ze beter hun tijd steken in het oplossen van de problemen … nu is het een lege doos om het plebs te paaien …
... Meer weergeven
09-11-2023
12:11
Ik heb net het contactformulier ingevuld met een dergelijke klacht. Hopelijk doen voldoende mensen dat om op zijn minst Telenet wakker te schudden over het totaal gebrek aan communicatie rond dit probleem.
... Meer weergeven
09-11-2023
12:06
1
Omwille van diverse meldingen op dit forum dat het bij sommigen toch zou werken, heb ik net de klantendienst gebeld, en nee hoor ... het probleem is nog niet opgelost. Ik heb aan de call-center medewerker gevraagd of hij dan de Sales afdeling kan laten weten dat het hoog tijd wordt dat Telenet hierover communiceert. Op de website van Telenet wordt immers nog steeds laconiek de verwachting gecreëerd dat het werkt (er is NERGENS melding te vinden van het feit dat het NIET werkt), en op dit forum is er amper of helemaal niet een spoor te vinden van ook maar iemand van Telenet die deze conversaties volgt en waar nodig feedback geeft. We zijn op dit moment tegen een blinde muur aan het klagen ... en het feit dat de afbeelding van het antwoord van de ombudsdienst "in moderatie" hangt alvorens het zichtbaar is, is voor mij wel degelijk een bewijs dat er MENSEN zijn die dit forum volgen ... (dat zou dus willen zeggen dat er een bewuste keuze gemaakt wordt bij Telenet om NIET te reageren op deze berichten ... wat de zaak nog erger maakt). Frustraties ontstaan wanneer realiteit en verwachtingen niet met mekaar overeenstemmen. Vermits de realiteit (het probleem van de esim) niet onmiddellijk zal opgelost raken (lijkt het), kan Telenet wel al heel veel frustraties wegnemen door de verwachtingen van gebruikers bij te sturen en helder te communiceren ... ik hoop dat die boodschap bij Telenet Sales binnen komt en wordt opgevolgd ... O ja, nog dit, de call-center persoon waar ik mee gesproken heb, heeft mij wel gezegd dat ik automatisch zou verwittigd worden zodra OneNumber esim weer wel werkt, ik hoef me daarvoor niet ergens te registreren. We zullen het zien en dan pas geloven zeker ...
... Meer weergeven
23-10-2023
06:55
1
@janne_man met alle respect, maar IEDERE software developer die iets doet voor het Apple-"ecosysteem" heeft sinds juni (WWDC) de tijd om voor het nieuwe systeem (dat pas eind september uitkomt) zijn/haar software aan te passen, het is telkens dezelfde kliek van developers die blijkbaar wachten tot lang NA het uitkomen van het nieuwe systeem om te kijken of er iets moet gebeuren. En het probleem van de esim voor de Apple Watch blijkt (zie de tientallen berichten hier) te dateren van een stuk VOOR het uitkomen van iOS 17, de nieuwe iPhone, ... Het kan zijn dat Apple iets veranderd heeft, dat is nu eenmaal iedere keer zo. Het is echter ook zo dat blijkbaar Telenet niet pro-actief werkt, maar de kat uit de boom kijkt. Dan krijg je dit soort frustraties bij klanten ... (begrijp me niet verkeerd, Telenet is niet alleen in dat bedje ziek, maar dat ze eindelijk eens ophouden met telkens hun beloften voor verbetering voor zich uit te schuiven en EERLIJK communiceren naar hun klanten ...)
... Meer weergeven
05-10-2023
05:39
1
@Glenner05 Toen ik gisteren aan de lijn hing met de back-office support over dit eSim probleem, heb ik zelf ook de suggestie gedaan dat het misschien te maken heeft met "bellen over WiFi" (ik heb hier thuis amper een balkje dekking binnen en heb die "bellen over WiFi" dan ook altijd op staan). Ongelooflijk dat in de vragenstelling van de "experten" over dit probleem het aspect nog niet eens voorkomt en dat ze er zelf nog niet zijn op gekomen. Probleem is dus voor mij dat ik wellicht de connectie helemaal opnieuw ga moeten configureren, maar dan van buitenshuis buiten bereik van de WiFi ... gewoon even uitschakelen en opnieuw inschakelen van "bellen over WiFi" op mijn iPhone hier thuis heeft (tot nu toe) geen effect gehad ... Bedankt in elk geval voor de tip.
... Meer weergeven
30-09-2023
08:49
Meest recente versie van zowel watchOS als iOS ... meest recente toestellen ook ... ik heb nog eens gevraagd om feedback bij de klantendienst
... Meer weergeven
28-09-2023
05:46
Vorige week bij het ontvangen van mijn Apple Watch Ultra heb ik de eSim voor de SmartWatch geactiveerd. Resultaat: in "Mijn Telenet" toont de dienst "actief", maar op de watch werkt het niet. Antwoord van de klantendienst (vorige zondag): "Momenteel is er effectief een probleem met de One Number-koppeling tussen iPhone en Apple Watch. Dit n.a.v. de meest recente iOS update. De collega's zijn nog steeds op zoek naar een oplossing en doen er alles aan om die te vinden." Eens benieuwd hoe lang het gaat duren eer deze "bestaande" dienst (waarvan Telenet destijds pochte de eerste te zijn in België om het beschikbaar te stellen) opnieuw werkt ...
... Meer weergeven
15-09-2023
20:55
Net dat soort scenario’s dat alle andere providers al lang hebben ingezien en waarvoor Telenet blind blijft …
... Meer weergeven
13-09-2023
20:58
Telenet heeft weer een excuus om de eSim verder uit te stellen ,.. heel teleurstellend voor een provider die beweert modern en competitief te zijn …
... Meer weergeven
Berichten die PhilipP geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 10-11-2023 20:18 | |
1 | 09-11-2023 12:06 | |
1 | 23-10-2023 06:55 | |
1 | 05-10-2023 05:39 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig