Dag Allemaal, Na verschillende pogingen met de telenet klantendienst probeer ik het dan maar even hier. Sinds enkele dagen merk ik op dat m'n scan to email op mn HP Laserjet niet meer werkt. Instellingen waren altijd lekker eenvoudig, gewoon uit.telenet.be op port 25 gebruiken. Geen authenticatie, niets. Gewoon lekker handig. Werkt plots niet meer. Na verschillende calls naar telenet zou dit blijkbaar uitgezet zijn? (geen enkele aankondiging hiervan?!) Dat zou dus betekenen dat alles wat hier staat: https://www.netweters.be/t5/E-mail/mail-settings-voor-printer-scanner-die-mails-verstuurt/td-p/145455/page/2 allemaal out of date is en dus niet meer werkt. Een andere collega van me ervaart net hetzelfde. Ik heb nu al meermaals geprobeerd om m'n @telenet.be email adres te gebruiken voor authenticatie, zoals ook de klantendienst aanbevolen had (een adres dat ik vanaf nu dan maar zal aanhouden enkel voor scan to email ;-)). Maar dat werkt ook niet. Ik gebruik als login m'n email adres en wachtwoord.. SMTP server heb ik zowel smtp.telenet.be als uit.telenet.be getest op port 25, 587, 465, you name it. Heeft iemand dit werkend? Zo ja, zou je dan je configuratie even willen delen? Alvast bedankt!
... Meer weergeven