Hallo iedereen,
eerste en laatste keer dat ik via telenet bestel, blijkbaar zijn er nog klachten omtrent de levering van een toestel met korting.
6/11 ‘s avonds online een macbook air besteld voor €999. 7/11 een mailtje gehad met factuur en track en trace enz. En dan ist zo wat begonnen met de miserie… de bezorging was gepland op 8/11 op mn werk, op de dag zelf zag ik al geen updates staan in de track en trace, enkel dat het pakket aangemeld was en gesorteerd was, uiteindelijk mocht ik het vergeten en werd de zending gepland voor levering op 9/11. Die dag, weeral niks, zogezegd gingen ze proberen vóór 22u nog te leveren, het was zelfs nog geen 22u of het was al verzet naar 10/11. Vandaag dus weer het zelfde verhaal, alleen zie ik nu dat ik de track en trace pagina in de gaten moet houden, ik weet dus niet wanneer ik mijn toestel krijg. Voorbije dagen stuurde telenet mij naar postnl en postnl naar telenet, om nog maar te zwijgen van wat voor droge pruim ik aan de lijn had bij postnl. Soit. Ik zie dat er verschillende mensen zijn die ook zulke dingen hebben meegemaakt, hebben jullie uiteindelijk jullie toestel dan ook gekregen? Of heb je een dossier moeten opstarten? Heb je je geld terug gekregen? Gaat hier om duizend euro bij mij, tis niet mijn uurloon jammer genoeg, kzou ze graag terug hebben. Mens besteld dan ergens waar het goedkoper is, kinne kloppe zegge ze bij ons…
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Waar is mijn Macbook?
... Meer weergeven