Ik heb hetzelfde probleem. De digicorder heb ik al gaan wisselen maar toen had ik niet door dat mijn digiboxen geen intern (telenet TV) IP meer toegekend krijgen, de 10.x.x.x-range dus. Als ik ze op mijn intern netwerk zet krijgen ze wel een IP (maar dan van mijn DHCP server), dus het probleem ligt niet aan mijn kabel of aansluitingen. Vandaag belde ik Telenet en ik moet mijn modem laten vernieuwen, echter als ik een nieuwe modem plaats kan ik mijn 'koop' digibox niet meer gebruiken en ben ik verplicht over te stappen naar tv-box wat mij een extra €4,82 per maand zal kosten. De digicorder kan ik kosteloos inruilen (en blijven huur betalen) maar de koop-box moet ik vervangen door een huurbox. Eigenlijk belachelijk, ik betaal al tientallen jaren €10 voor die digicorder en wat kost Telenet dat? Chinese brol van €50 als je per container koopt? Daarom kocht ik mijn 2e digibox aan eigenlijk. Dus ... Telenet past technische zaken aan waardoor services niet meer werken om dan de mensen te forceren over te stappen naar huur-boxen en ik ben het daar niet mee eens! Ik ben 20+ jaar goede klant (dik pakket) en vind dit echt ongehoord! Momenteel betaal ik reeds €174 per maand. (internet, tv, 2 gsm's, streams, play sports...) en ik weet niet of ik nog bij telenet blijf als hier geen oplosing voor komt.
... Meer weergeven