Dus, thuisnetwerk op mijntelenet werkt weeral eens niet, Het is toch om te huilen de laatste tijd bij Telenet... Heb echt super veel spijt dat ik laatst mijn abonnement heb geupgrade. Maar bon zit er nu mee.
Aangezien support weken, zo niet maanden neemt om eens een (fatsoenlijke) reactie te geven op hun support lijntjes.. vraag ik het hier eens.
Geeft Telenet ooit direct toegang tot de modems via ssh oid? Neem aan van niet aangezien duidelijk is dat hun standpunt is; 'de klant is **bleep**'.
Dus misschien toch eens een eigen router aanschaffen om voor eens of altijd van het gezeur af te zijn.. Zijn hier aanraders voor? Liefst iets niet al te duur. Heb op zich niet veel nodig. Gewoon zelf DHCP, DNS, Port-forwarding, etc. kunnen instellen is voor mij meestal al wel genoeg.
Ondersteunen ze dit überhaupt? Waarschijnlijk niet vanwege het eerder vermelde standpunt van Telenet..
off point: Die melding van IT-problemen op mijntelenet staat er nu al zeker 5 maanden. Is toch al lang eens tijd dat ze hun support eens uitbreiden en stoppen het ons probleem te maken? Of, he 't problemen oplossen. Maar ja, je kan natuurlijk niet verwachten dat een internet bedrijf een internet probleem binnen aanzienlijke tijd kan oplossen... Ik zal wel meer gek zijn zeker.
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Thuisnetwerk op mijntelenet
... Meer weergeven