Best Ignace, Ik weet dat het telenet 'Modem" bestaat uit modem en router Mijn oorspronkelijke reactie was op een ander topic namelijk de problemen die er nu al geruime tijd zijn sinds de aanpassing van de web interface Ik en nog meer gebruikers klagen over het niet meer kunnen aanpassen van hun Telenet router instellingen sinds de nieuwe web interface Er is inmiddels wel wat verbeterd maar er zijn nog steeds problemen met bijvoorbeeld port forwarding en ik zie zelfs niet welke toestellen (IP adressen) er zijn uitgegeven Dit probleem speelt nu al enkele maanden, en wanneer het opgelost wordt krijg ik niet te horen. Mijn reactie op dit probleem is door moderator verhuisd naar "vrije hardwarekeuze" omdat ik dit als optie heb genoemd om niet afhankelijk te zijn van een nieuwe web interface om mijn eigen modem te kunnen beheren. Ik was niet bekend met de e-router van Telenet, maar dit zou mijn probleem niet hebben opgelost omdat je nog steeds afhankelijk bent van de telenet web-interface Zolang alles naar behoren werkt en je kunt zaken zoals port forwarding, Mac adres filtering enz. gewoon uitvoeren heb ik geen probleem met het Telenet Modem/Router Maar als dit nog maanden duurt (werd er wel getest bij Telenet?) begin ik toch wel te verlangen naar een Modem/Router in eigen beheer
... Meer weergeven