Inderdaad, je moet de ID kaartmee hebben van de abonnee. Dit komt omdat er in het verleden al toestanden geweest zijn met gescheiden koppels, waarvan de ex-partner dingen bestelde om elkaar de duvel aan te doen. Een upgrade van een abonnement is niet gewoon iets bijnemen, dat is overschakelen naar een duurdere formule met de nodige gevolgen bij voortijdige opzeg zoals @patrick37 ook vermeld. Dat hadden de verkopers u heel netjes kunnen uitleggen. Oer de voorraad daar heeft de shop geen zeggenschap over maar ze kunnen normaal gezien wel bijbestellen voor contracten die ze hebben afgesloten. Het is Telenet zelf die bepaalt hoeveel voorraad elke shop krijgt. Dat wordt bepaald aan de hand van hun historische omzet. En als de periode ondertussen verlopen is dan is het zo. Er is altijd ergens een grens, wat meestal een datum is of de melding "zolang de voorraad strekt". En ik meen dat het wettelijk voorzien is dat er minstens voorraad voor 1 dag moet zijn zoniet moeten ze de klant de mogelijkheid geven van een nalevering. Is er ooit gekomen dacht ik door LIDL en Aldi toestanden die promoties deden en maar een heel beperkte voorraad hadden zoals bvb 2 stuks per winkel. Een lesje voor de toekomst, jammer genoeg. Volgende keer meer succes hoop ik.
... Meer weergeven