Een paar weken geleden heb ik in "mijn telenet" geprobeerd om wachtwoorden te wijzigen. Hierop is de modem gecrasht en had geen internet meer. In een telenetwinkel een nieuwe modem gaan halen en het probleem was opgelost. Sindsdien hebben we problemen met onze digicorder (AD 2100). We kunnen in de TV gids 7 dagen terug in de tijd en 14 dagen in de toekomst. In Streamz kunnen we ook films en series opvragen en bekijken (zijn dus interactief). Het probleem is dat de digicorder zeer traag is. Wanneer we met de afstandsbediening naar Streamz gaan duurt het lang vooraleer we op het juiste scherm komen. Het gele cirkeltje blijft ongeveer 2 minuten draaien. Wanneer we naar “mijn TV” of “zenderzone” willen gaan of de zoekfunctie willen gebruiken krijgen we steeds de foutmelding "er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw". Resetten van de modem en dergelijke helpt niet. Onze digibox (AD 210) geeft ook de foutmeldingen. Via klantenservice is er ook een reset geweest, zonder resultaat. Ze raden aan om de digicorder en digibox te gaan ruilen aangezien ze vermoeden dat “ze hun beste tijd hebben gehad”. Wel raar dat ze plots alle 2 dezelfde problemen hebben na het aansluiten van de nieuwe modem. Heeft er nog iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Foutmelding: technische storing, probeer later opnieuw
... Meer weergeven